PTTeM Teknoloji ve Elektronik Hizmetler şirketi personel alımı yapacağını açıkladı. Başvuruyu kimler yapabilir? Başvuru koşulları ne? Tüm detaylara haberimizden ulaşabilirsiniz.
PTTeM İŞÇİ ALIMI YAPACAK
Personel alımının PTT'nin iştiraki olan PTTeM Teknoloji ve Elektronik Hizmetler tarafından gerçekleştirileceği açıklandı. Müşteri hizmetleri temsilcisi pozisyonuna atanan kişinin görev tanımı ise şu şekildedir; müşteri talep, öneri ve şikâyetlerin takibinin yapılması, müşteri talep ve şikayetleri ile ilgili departmanlar ile iletişim kurarak, müşteri odaklı bir şekilde çözüm üretilmesi, müşteri memnuniyetinin ve hizmet kalitesinin artışının sağlanması, birim yöneticisine gerekli raporlamaların yapılmasıdır. Başvuru yapan kişilerin nitelikleri ise şu şekilde olmalıdır; analitik düşünebilme, bilgisayar kullanımı, ikna kabiliyeti ve pazarlama becerisi, iletişim ve ifade yeteneği, iş tecrübesi, sorun çözme ve insiyatif alabilme, takım çalışması, yeterli mesleki/teknik bilgi ve tecrübe. Başvuru koşulları ise aşağıdaki gibidir:
En az önlisans mezunu
Müşteri ilişkileri & back office & çağrı merkezi işlemlerinde tecrübeli,
CRM programları ve SL hedefi ile çalışmış,
MS Office programlarını iyi seviyede bilen,
Müşteri memnuniyetini ve devamlılığını sağlayabilecek,
İş takibini yapabilecek, sorumluluk sahibi,
Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
İkna yeteneğine sahip, iletişimi kuvvetli, özgüveni ve çalışma disiplini yüksek,
Ekip çalışmasına yatkın,
Diksiyonu düzgün, telefonda akıcı ve etkin konuşabilen,
Hedef odaklı çalışabilen,
Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış,
Ankara'da oturan
PTT personel kadrolarına adaylar esube.iskur.gov.tr adresinden başvuru yapabilecek. İlan numarası: 00008226052