Tercan'da Muharrem ayı kapsamında cemaate aşure ikramı
Erzincan'ın Tercan ilçesinde Muharrem ayı dolayısıyla cuma namazı sonrası cemaate aşure ikramında bulunuldu.
Etkinlik düzenlenmesi
İlçe Müftülüğü, Mamahatun Camii Derneği ve cami görevlilerinin organizasyonuyla Merkez Camii'nde düzenlenen programda, cuma namazı sonrası cemaate aşure dağıtıldı. Yaklaşık 500 kişiye aşure ikram edildi.
İmamın açıklaması
Merkez Camii İmamı Hakkı Eyğal, Muharrem ayının Hicri takvimin ilk ayı olduğunu ve İslam kültüründe önemli bir yere sahip bulunduğunu belirtti. Eyğal, "Mamahatun Camii olarak Allah’ın ayı kabul edilen bu mübarek ayda aşure ikramı gerçekleştirerek bu özel zaman dilimini Tercan halkıyla birlik ve beraberlik içerisinde idrak etmeye çalıştık. Emeği geçen herkesten Allah razı olsun." dedi.
Katılımcıların gözlemi
Programa katılan vatandaşlar da ikram edilen aşureden alarak Muharrem ayının manevi atmosferini birlikte yaşadı.
TERCAN'DA MUHARREM AYI DOLAYISIYLA CEMAATE AŞURE İKRAM EDİLDİ