DOLAR
42,57 -0,03%
EURO
49,64 -0,1%
ALTIN
5.754,18 -0,26%
BITCOIN
3.838.325,11 0,59%

McDonald’s Türkiye 'Friends Menüleri' ile dizinin ikonik karakterlerini menüye taşıdı

McDonald’s Türkiye, Warner Bros. iş birliğiyle 'Friends Menüleri'ni koleksiyon figürleri ve seçili restoranlardaki 'Friends Coffee Corner'larla sundu; uygulamada ilk 10 güne özel 2 kat puan.

Yayın Tarihi: 09.12.2025 11:37
Güncelleme Tarihi: 09.12.2025 11:37

McDonald’s Türkiye 'Friends Menüleri' ile dizinin ikonik karakterlerini menüye taşıdı

McDonald’s Türkiye 'Friends Menüleri' ile dizinin ikonik karakterlerini menüye taşıdı

McDonald’s Türkiye, Warner Bros. iş birliğiyle hazırlanan 'Friends Menüleri'ni tüketicilere sundu. Kampanya, klasik lezzet seçeneklerinin yanına sürpriz koleksiyon figürleri ve temalı deneyimler ekliyor.

Kampanya detayları

Menülerde Big Mac ve 6’lı Chicken McNuggets seçenekleri yer alıyor; bunlara özel Monica’s Marinara Sos eşlik ediyor. Lansman kapsamında, ilk 10 gün boyunca McDonald’s uygulaması üzerinden verilen siparişlere 2 kat puan kazanma imkânı sağlanıyor.

Marka yaklaşımı ve hedef

McDonald’s Türkiye CMO’su Özdeş Dönen Artak iş birliğine ilişkin değerlendirmesinde şunları söyledi:

Marka olarak odağımızda her zaman insanların bir araya geldiği mutlu anları çoğaltmak var. Friends dizisi de bu duyguyu yıllarca ekranlara yansıtan, nesillerin ortak referansı haline gelen klasik bir yapım. Bu iş birliğiyle, McDonald’s lezzetlerini Friends’in samimi dünyasıyla buluşturuyor, iki kültürel ikonu bir araya getiriyoruz.

Restoran deneyimi ve lokasyonlar

McDonald’s, kampanya kapsamında restoran atmosferini güçlendirmek için Friends Coffee Corner konseptini hayata geçiriyor. Bu alanlarda ziyaretçiler fotoğraf çekilip sosyalleşebilecek. Konsept, İstanbul - Levent, Watergarden ve Ümraniye DT ile İzmir - Buca ve Ankara - Çakırlar olmak üzere beş seçili restoranda kuruldu.

Ayrıca İstanbul Beşiktaş’taki Friends temalı duvar uygulaması da renkli görüntüsüyle öne çıkıyor.

Değerlendirme

İş birliği, hem nostaljiye dayalı marka bağını güçlendirmeyi hem de uygulama üzerinden teşviklerle müşteri etkileşimini artırmayı amaçlıyor. Sürpriz figür koleksiyonu ve sınırlı sayıda kurulan tematik alanlar, kampanyanın fiziksel ve dijital kanallarda eş zamanlı bir deneyim sunmasını sağlıyor.

MCDONALD’S TÜRKİYE, FRİENDS DİZİSİNİN EFSANE KARAKTERLERİNİ MENÜSÜNE TAŞIYOR. ‘FRİENDS MENÜLERİ’...

MCDONALD’S TÜRKİYE, FRİENDS DİZİSİNİN EFSANE KARAKTERLERİNİ MENÜSÜNE TAŞIYOR. ‘FRİENDS MENÜLERİ’, SÜRPRİZ KOLEKSİYON FİGÜRLERİ VE SEÇİLİ RESTORANLARDAKİ ‘FRİENDS COFFEE CORNER’ ALANLARIYLA TÜKETİCİLERE SUNULDU.

MCDONALD’S TÜRKİYE, FRİENDS DİZİSİNİN EFSANE KARAKTERLERİNİ MENÜSÜNE TAŞIYOR. ‘FRİENDS MENÜLERİ’...

Yazar
EDİTÖR

Hasan Polat

Selam, ben Hasan Polat. 24 yaşındayım, Ankara'dan yazıyorum. aksiyon.com.tr Finans ekibindeyim. Ben yeni nesil finans uzmanıyım; kripto paralar, borsa ve girişimcilik üzerine yoğunlaştım. Risk almayı severim, hızlı düşünürüm ve genç yatırımcılara hitap ederim.