Kaymakam Arıkan Subaşı köyünde vatandaşlarla buluştu
Ziyaretin detayları
Kemaliye Kaymakamı Emirhan Arıkan, köy ziyaretleri kapsamında Subaşı (Başekrek) köyünü ziyaret ederek vatandaşlarla bir araya geldi.
Kemaliye Kaymakamlığından yapılan açıklamaya göre, Arıkan ziyaret sırasında köy muhtarı Salih Cengiz Yılmazdan köyde yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı.
Arıkan, köy sakinleriyle sohbet ederek talep ve önerilerini dinledi; yürütülen hizmetleri yerinde inceledi ve yürütülen çalışmalardan dolayı muhtar Yılmaz'a teşekkür etti.
Kaymakam, köyde hayata geçirilen hizmetlerin vatandaşlara hayırlı olması temennisinde bulundu.
Değerlendirme
Ziyaret, yerel yönetim ile vatandaşlar arasındaki doğrudan iletişimin sürdürüldüğünü gösteriyor. Muhtar ile kaymakam arasındaki bilgi paylaşımı, yürütülen projelerin yerel ihtiyaçlara göre izlenip değerlendirildiğine işaret ediyor.
KAYMAKAM ARIKAN, SUBAŞI KÖYÜNDE VATANDAŞLARLA BULUŞTU