Bist 100
10.158,89 1%
DOLAR
32,28 -0,02%
EURO
34,92 0,27%
ALTIN
2.423,1 0,43%

İstanbul Büyükşehir Belediyesi personel alımı yapıyor! Yeni mezunlara kaçırılmaz fırsat

İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) tarafından yapılan bir duyuruda yeni mezun ve aynı zamanda deneyimli personel alımının yapılacağı bildirildi. Peki başvuru şartları nedir? Başvuru tarihi ne zaman? İBB personel alım profili neler içeriyor? 9 kişi alımı için şartlar nelerdir? Başvuru adresi nedir? İşte tüm bu soruların yanıtları..

Yayın Tarihi: 21.03.2024 16:50
Güncelleme Tarihi: 21.03.2024 16:50

İstanbul Büyükşehir Belediyesi personel alımı yapıyor! Yeni mezunlara kaçırılmaz fırsat

İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB), yeni mezun ve deneyimli personel alımı yapacağını duyurdu. İBB'ye 5 okul öncesi öğretmeni ile eğitim ve çocuk gelişiminden sorumlu 4 personel alımı yapılacak.

İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ'NE PERSONEL ALIMI

Başvuru tarihi ne zaman?

İBB'de personel alımı için başvurular 19-22 Mart 2024 tarihleri ​​arasında kabul edilecek.

İstanbul Büyükşehir Belediyesi personel alımı

Başvuru şartları nedir?

Okul Öncesi Öğretmeni olmak için; Üniversitelerin Lisans düzeyindeki Okul Öncesi Öğretmenliğinden ya da Temel Eğitim Bölümünden mezun olunması, Üniversitelerin Lisans düzeyindeki Çocuk Gelişimi bölümünden mezun olunması ve ayrıca Pedagojik formasyon eğitimini tamamlamış olması, Tercihen en az 2 Yıl süreli tecrübe sahibi olunması, mesleki yeterliliğe de sahip olunması.

Çocuk Gelişimi Elemanı olarak başvuru yapmak için Meslek Lisesi Çocuk Gelişimi ile Eğitimi bölümü mezunu olunması, ya da Üniversitelerin Ön Lisans düzeyi çocuk gelişimi bölümünden eğitimi alınmış olunması, MS Office programlarını iyi derecede kullanabilen, Arşiv ile kayıt oluşturmada dosyalama yapabilmek.

Başvuru adresi nedir?

9 İstanbul Büyükşehir Belediyesi çalışanının işe alım başvuruları, İstanbul Kariyer'de belirtilen e-posta hesabı üzerinden gönderilecek.