DOLAR
42,71 -0,05%
EURO
50,27 -0,12%
ALTIN
5.873,22 0,58%
BITCOIN
3.723.998,44 -1,56%

Hepsiburada'da Efsane 11.11: Saniyede 22 Ürün, Ziyaretlerde %10 Artış

Hepsiburada'nın Efsane 11.11'inde saniyede 22 ürün satıldı; ziyaretler %10, siparişler yaklaşık %20 arttı; 100 bin yeni mobil uygulama kullanıcısı kaydedildi.

Yayın Tarihi: 13.11.2025 10:41
Güncelleme Tarihi: 13.11.2025 10:41

Hepsiburada'da Efsane 11.11: Saniyede 22 Ürün, Ziyaretlerde %10 Artış

Hepsiburada Efsane 11.11 kampanyasında yoğun trafik ve satış

Hepsiburada, bu yıl da 11.11 kampanyasında yüksek ilgiyle karşılaştı. 11 Kasım günü platformun ziyaret sayısı geçen yıla göre yüzde 10 artarken, kampanya boyunca saniyede 22 ürün satıldı. En yoğun alışverişin gerçekleştiği saatler 21.00-23.00 aralığı oldu.

Ziyaret ve sipariş verileri

Platformun ziyaret sayısı geçen seneye kıyasla yüzde 10 artış gösterdi. Sipariş sayısında ise yaklaşık yüzde 20 artış kaydedildi. Kampanya döneminde 100 bin yeni kullanıcı Hepsiburada mobil uygulamasını indirdi.

Öne çıkan kategoriler ve ürünler

Kampanya döneminde en çok tercih edilen kategoriler arasında moda, teknoloji, ev-yaşam, kişisel bakım ve süpermarket yer aldı. Özellikle çocuk kitapları, sıvı çamaşır deterjanları, sporcu besinleri, temizlik ürünleri ve kişisel bakım ürünleri yoğun ilgi gördü. En çok görüntülenen ürün cep telefonu oldu.

Geçen yıla kıyasla en hızlı büyüme gösteren kategoriler arasında cep telefonu, tablet, bilgisayar, düdüklü tencere ve hava temizleme cihazı bulunuyor. Elektronik ve mobil kategorilerinde cep telefonu, robot süpürge ve kablosuz süpürge öne çıktı; müşteriler altın alımı için de e-ticareti tercih etti.

Giyim kategorisinde çorap ve eşofman takımı; spor kategorisinde elektrikli scooter, koşu bandı ve termos; ev-yaşam kategorisinde uyku seti ve yastık; kozmetikte ise cilt bakım seti, dudak ürünü ve fondöten en çok tercih edilen ürünler oldu. En çok aranan markalar arasında Roborock, Dyson, Fissler, Stanley, Jack Wolfskin, Philips ve Lego yer aldı.

Kullanıcı davranışı ve Premium etkisi

Kullanıcıların yüzde 88'i alışverişini Hepsiburada mobil uygulaması üzerinden gerçekleştirdi. Kadın kullanıcılar giyim, temel tüketim ve kozmetik kategorilerine yönelirken; erkek kullanıcılar küçük ev aletleri, temel tüketim ve sağlık & güzellik kategorilerinde yoğunlaştı. Hepsiburada Premium üyelerinin kampanyadaki etkisi hissedildi; siparişlerin yüzde 70'i Premium üyeler tarafından gerçekleştirildi ve Premium kullanıcılar 11 Kasım günü diğer kullanıcılara göre 1,2 kat daha fazla alışveriş yaptı.

Şehir ve bölge dağılımı

Şehir bazında, üç büyük ilin dışında en fazla alışveriş Bursa, Kocaeli ve Antalya'da gerçekleşti. İş ortaklarına satışlarını artıracak çözümler sunulan dönemde pazarlamadan ticari desteğe, lojistikten kargoya kadar birçok destek sağlandı. Bu kapsamda en çok satış gerçekleştirilen iller yine üç büyük ilin dışında Kocaeli, Kayseri ve Bursa oldu.

Bölgeler bazında Akdeniz ve Ege, 11.11'de en çok cep telefonu kategorisinden alışveriş yaparken; Doğu Anadolu, Güneydoğu Anadolu, İç Anadolu, Karadeniz ve Marmara bölgeleri küçük ev aletlerine yoğun ilgi gösterdi.

Kia Picanto satışı ve kampanyanın devamı

Hepsiburada, Efsane 11.11 kapsamında Kia Picanto'yu özel bir fiyatla satışa sundu. 11 Kasım günü saat 10.00'da satışa çıkan araç, kampanyanın başlangıcından itibaren yoğun talep gördü ve araçların satışı aynı gün içinde tamamlandı. En yüksek talep üç büyük il ve çevresinden geldi.

Hepsiburada, kırdığı rekorun ardından Kasım ayı kampanyalarına devam ettiğini duyurdu. E-Ticaret Haftası ve ayın son haftasında başlayacak Efsane Cuma döneminde moda, teknoloji, ev-yaşam, süpermarket ve kişisel bakım kategorilerinde avantajlı alışveriş fırsatları sunulacak.

HEPSİBURADA, BU YIL DA 11.11 KAMPANYASINDA BÜYÜK İLGİ GÖRDÜ. 11 KASIM GÜNÜ PLATFORMUN ZİYARET...

HEPSİBURADA, BU YIL DA 11.11 KAMPANYASINDA BÜYÜK İLGİ GÖRDÜ. 11 KASIM GÜNÜ PLATFORMUN ZİYARET SAYISI GEÇEN YILA GÖRE YÜZDE 10 ARTARKEN, SANİYEDE 22 ÜRÜN SATILDI. EN YOĞUN ALIŞVERİŞ 21.00-23.00 SAATLERİ ARASINDA GERÇEKLEŞTİ. MODA, TEKNOLOJİ, EV-YAŞAM, KİŞİSEL BAKIM VE SÜPERMARKET KATEGORİLERİ KAMPANYA DÖNEMİNİN EN ÇOK TERCİH EDİLENLERİ OLDU.

Yazar
EDİTÖR

Esra Şimşek

Ben Esra Şimşek, 27 yaşındayım, İstanbul. aksiyon.com.tr Finans kategorisinde makro ekonomi ve bankacılık sektörünü analiz ediyorum. Hasan'ın aksine ben daha ciddi, kurumsal ve tamamen verilere dayalı bir yazı stiline sahibim. Piyasa analizleri benim işim.