Ucuz lahmacun şikayet edildi, denetimde uygunsuzluk bulunmadı
Ticaret Müdürlüğü denetimi ve işletme açıklamaları
SİVAS (İHA) - Sivas'ta 200 TL'ye satıldığı belirtilen lahmacunun tanesini 50 TL'ye satan bir işletme hakkında gelen şikayetler üzerine Ticaret Müdürlüğü denetim gerçekleştirdi. Yapılan incelemelerde uygunsuzluk bulunamadı.
İşyeri sahibi Selahattin Yabalı, sektörde 15 yıldır faaliyet gösterdiğini, kampanyayı 3 yıl önce başlattıklarını ve işyeri mülkiyetinin kendisine ait olduğunu belirtti. Yabalı, kampanya sayesinde vatandaşlara kaliteli ve uygun fiyatlı ürün sunduklarını ifade etti.
Yabalı, gelen şikayetlerin meslektaşlarından kaynaklandığını düşündüğünü söyleyerek, 'Çoğu yerde lahmacun 200-300 TL'ye satılırken biz 50 TL'ye satıyoruz. CİMER'e ucuz satıyor, at eti satıyor, menüsü bulunmuyor şeklinde şikayet etmişler. Ama biz kullandığımız ürünlerin hepsini faturalı yerlerden alıyoruz, kaliteli malzeme kullanıyoruz.' dedi.
Yabalı, denetimlerde uygunsuzluk tespit edilememesine rağmen şikayetlerin sürdüğünü ve kampanyayı devam ettirdiklerini vurguladı. İsteyenlerin işyerini gelip kontrol edebileceğini, ürünlerin kalitesini gönül rahatlığıyla deneyimleyebileceklerini belirtti.
İşletme, satış fiyatı ve tedarik belgeleriyle iddiasını korurken, yapılan resmi denetimlerin sonucunun şikayetleri karşılamadığını gösterdi.
SİVAS’TA ESNAF SELAHATTİN YABALI ÜRÜNLERİNDE İNDİRİM YAPTIKTAN SONRA SATIŞLAR KADAR ŞİKAYETLERDE ARTTI. 15 YILDIR RESTORAN İŞİYLE UĞRAŞAN SELAHATTİN YABALI 3 YIL ÖNCE BAŞLATTIĞI KAMPANYA SONRASINDA YAPILAN ANONİM ŞİKAYETLER İLE MÜCADELE EDİYOR.