Türkiye'de Yıllık 23 Milyon Ton Gıda İsrafı Önlenmesi İçin Çalışmalar Başlatıldı
Türkiye, yıllık 23 milyon ton gıda israfını önlemek amacıyla Cumhurbaşkanlığı Tarım ve Gıda Politikaları Kurulu tarafından yeni bir girişimde bulunuyor.
Gıda İsrafının Önlenmesine Yönelik Önemli Adım Türkiye, yıllık 23 milyon ton gıda israfının engellenmesi için Cumhurbaşkanlığı Tarım ve Gıda Politikaları Kurulu öncülüğünde kapsamlı bir çalışma başlattı. Türkiye İsrafı Önleme Vakfı (TİSVA) tarafından hazırlanan 2025 Yılı İsraf Raporuna göre, Türkiye'de kişi…