Tüketici Şikayetleri Yükseliyor: Ayıplı Ürünler, Abonelik Sorunları ve Online Alışveriş

Tüketiciler, ayıplı ürünler ve abonelik sorunlarıyla ilgili şikayetlerini artırıyor. TÜKON yetkilileri durumun ciddiyetine dikkat çekiyor.

Tüketici Şikayetleri Yükseliyor: Ayıplı Ürünler, Abonelik Sorunları ve Online Alışveriş
Tüketici Şikayetlerinde Artış Tüketiciler Konfederasyonu Genel Başkan Vekili Aziz Koçal, yaptığı açıklamada, tüketicilerin ayıplı mal, yanıltıcı indirimler ve kargo sorunları gibi konularda şikayetlerinin artığını duyurdu. Koçal, 2024 yılı itibarıyla, online alışverişte siparişlerin iptal edilmesi ve yüksek fiyatlarla yeniden satışa sunulması…