T.C. Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı kapsamında Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü doğrultusunda yeşil ve sürdürülebilir kalkınma için arazi yönetim altyapı projesi için yeni proje personel alımı yapılacağı açıklandı. Finansal yönetim uzmanı alımı başvurusu için ise bütün detaylar paylaşıldı...
TAPU KADASTRO PERSONEL ALIMINA KİMLER BAŞVURABİLİR?
Ekonomi, işletme, finans, muhasebe ya da diğer ilgili alanlardan üniversite derecesinden mezun olan tüm adaylar başvuruda bulunabilecekler.
TAPU KADASTRO PERSONEL ALIM NİTELİKLERİ NELER?
Finansal yönetim uzmanı olarak başvuruda bulunacak adaylardan istenen nitelikler ve deneyimler şu şekildedir;
- Muhasebe ve finansal yönetimde en az beş yıllık mesleki deneyime sahip olmak
- Dünya Bankası ya da diğer uluslararası finansal kuruluşlar veya fon sağlayıcılar doğrultusunda finans edilen projeler kapsamında en az üç yıllık deneyime sahip olmak
- Devlet idari mali ve muhasebe yönetim prosedürleri hakkında bilgi sahibi olmak
- Planlama, bütçeleme, muhasebe, ödeme, mali mevzuat bilgisi
- Raporlamada güvenilir bir proje finansal yönetim sistemine geliştirilmesinde katkı sağlamak için tüm iç kontrollerin oluşturulmasında deneyimli olmak
- Bilgisayarla muhasebe sistemlerinin ve beraberinde ofis uygulamalarını kullanma deneyimine sahip olmak
- Tercihen kamu kurum ve kuruluşları ile beraber çalışma tecrübesine sahip olan
- İyi derecede sözlü ve yazılı ingilizce bilmesi gerekmektedir
TAPU KADASTRO PERSONEL ALIM BAŞVURU SÜRECİ
Tapu ve Kadastro Müdürlüğü kapsamında yapılacak olan personel alım için adaylar başvuruda bulunacakları pozisyona dair referans numarasını açıkça belirtmiş olduğu özgeçmişlerinin 27 Kasım 2023 tarihine kadar posta ya da şahsen iletmesi gerekmektedir. Başvurular ise Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü ana binanın üçüncü katı 317 numaralı odada yapılacak. Dikmen caddesi, No:140600 Bakanlıklar Ankara/Türkiye adresi açık adres olarak belirtildi.