TEM otoyolu'nda alev alev yanan otomobil kullanılamaz hale geldi

İstanbul Avcılar'da TEM Otoyolu Edirne istikametinde seyir halindeki otomobil alev aldı, itfaiye müdahalesiyle söndürüldü; araç kullanılamaz hale geldi.

Yayın Tarihi: 28.06.2026 21:13
Güncelleme Tarihi: 28.06.2026 21:13

TEM otoyolu'nda alev alev yanan otomobil kullanılamaz hale geldi

TEM otoyolu'nda alev alev yanan otomobil kullanılamaz hale geldi

olay yeri ve müdahale

Olay, akşam saatlerinde TEM Otoyolu Avcılar mevkii Edirne istikametinde meydana geldi. İddiaya göre, seyir halindeki otomobilden dumanlar çıkmaya başladı.

Durumu fark eden sürücü aracı sağ şeride park ederek otomobilden indi. İhbar üzerine olay yerine itfaiye, polis ve sağlık ekipleri sevk edildi.

Yangın, yolun yanındaki ağaçlık alana da sıçradı. İtfaiye ekiplerince kontrol altına alınarak söndürülen yangında otomobil kullanılamaz hale geldi.

İSTANBUL AVCILAR’DA TEM OTOYOLU’NDA SEYİR HALİNDEKİ OTOMOBİL, ALEV ALEV YANDI. YANGIN İTFAİYE...

İSTANBUL AVCILAR’DA TEM OTOYOLU’NDA SEYİR HALİNDEKİ OTOMOBİL, ALEV ALEV YANDI. YANGIN İTFAİYE EKİPLERİNCE SÖNDÜRÜLÜRKEN ARAÇ KULLANILAMAZ HALE GELDİ.

Yazar
EDİTÖR

Zeynep Kaya

Merhaba, ben Zeynep Kaya. 25 yaşındayım, İzmir'den çalışıyorum. aksiyon.com.tr Gündem kategorisinde veri gazeteciliği yapıyorum. Rakamlar benim işim. Anketlerin, istatistiklerin dilini halkın anlayacağı şekilde haberleştiriyorum. Genelde sessiz ama çok dikkatli bir yapıya sahibim.