Stellantis'in Ürün Genişletme Stratejisi
Otomotiv devlerinden Stellantis, 2024 yılı itibarıyla Avrupa pazarında 30 yeni hibrit model sunmayı planlıyor. Şirket, 2026 yılına kadar altı hibrit modelin daha satışa çıkacağını duyurdu.
Yatırımlar ve Müşteri Talebi
Stellantis, gelişmiş eDCT teknolojisi ile donatılmış hibrit araçlara yaptığı yatırımlarla, artan müşteri talebine cevap veriyor. Şirket, 2024 yılı itibarıyla hibrit model satışlarında 2023'ün aynı dönemine göre %41 oranında bir artış sağladığını belirtti.
Çeşitli Hibrit Seçenekler
Hibrit araçlar, tamamen elektrikli araçlara kıyasla daha uygun fiyatlarla kullanıcılarına azaltılmış karbon emisyonları ve üstün sürüş deneyimi sunuyor. Stellantis, AB30 segmentinde elektrikli ve hibrit modeller ile pazar lideri konumunda bulunuyor.
Gelişmiş Teknoloji ile Verimlilik
Şirket, Avrupa'da satışa sunulan hibrit araçlarının çoğunu eDCT teknolojisi ile donatıyor. Bu teknoloji, içten yanmalı motorun durması durumunda aracın hareket etmesini sağlıyor ve %20’ye kadar karbon emisyonlarını azaltıyor.
Stellantis'in Gelecek Hedefleri
Stellantis, 2030 yılına kadar Avrupa'daki binek otomobillerinin %100'ünü elektrikli hale getirmeyi planlıyor. Şirket, bu hedefe ulaşmak için 50 milyar avrodan fazla yatırım yaparak batarya üretim kapasitesini artırmayı hedefliyor.
Uzman Görüşleri
Stellantis Operasyon Direktörü Uwe Hochgeschurtz, sürdürülebilirliğin yenilikçi teknolojilerle birleştiği bir dönemi yaşadıklarını vurguladı. Baş Mühendislik Sorumlusu Yardımcısı Sébastien Jacquet ise eDCT teknolojisinin rekabetçi hibrit çözümleri daha erişilebilir hale getirdiğini belirtti.
Stellantis, çevresel hedeflerini gerçekleştirmenin yanı sıra, müşterilerine daha düşük emisyonlu ve uygun fiyatlı çözümler sunma hedefini sürdürüyor.