Samsun Vakıflar Bölge Müdürlüğü'nden vatandaşlara aşure ikramı
Samsun Vakıflar Bölge Müdürlüğü, Muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara aşure dağıttı. Etkinlikte Muharrem ayının bereketi ve paylaşma kültürü ön plana çıktı.
Etkinlik ve mesajlar
Vakıflar Bölge Müdürlüğü aracılığıyla gerçekleştirilen dağıtımda, kurum temsilcileri ecdattan miras vakıf geleneğini yaşatmaya ve paylaşmanın bereketini toplumla buluşturmaya devam ettiklerini belirtti. Etkinlik, birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularının pekişmesine katkı sağladı.
Programa Samsun Vakıflar Bölge Müdürü Hüseyin Uysal da katıldı; Uysal, Muharrem ayının ülke ve millete hayırlar getirmesini diledi.
Güncel değerlendirme
Bu tür ikramlar, vakıf kurumlarının toplumsal hafızayı koruma işlevini ve yerel dayanışmayı güçlendirmeye katkı sağlıyor. Kurum yetkilileri, geleneklerin sürdürülmesine ve paylaşma kültürünün desteklenmesine devam edileceğini vurguladı.
SAMSUN VAKIFLAR BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ, MUHARREM AYI DOLAYISIYLA VATANDAŞLARA AŞURE DAĞITTI.