Şahinbeyli güreşçilerden Türkiye Kupası’nda büyük başarı

Şahinbey Belediye Spor Kulübü, 17-25 Haziran 2026'de Sivas'ta düzenlenen U17 Yeşilay Türkiye Kupası'nda takım olarak şampiyon oldu; Yusuf Eren Koçak dünya şampiyonasına katılacak.

Şahinbeyli güreşçilerden Türkiye Kupası’nda büyük başarı Şahinbey Belediye Spor Kulübü Güreş Takımı, Sivas’ta gerçekleştirilen U17 Yeşilay Türkiye Kupasında takım halinde Türkiye şampiyonluğunu kazandı. Turnuva 17-25 Haziran 2026 tarihlerinde düzenlendi. Şampiyona sonuçları Şahinbeyli sporcular farklı sıkletlerde elde ettikleri derecelerle takım puanlamasında…
Sonraki Haber