Şahinbeyli güreşçilerden Türkiye Kupası’nda büyük başarı
Şahinbey Belediye Spor Kulübü Güreş Takımı, Sivas’ta gerçekleştirilen U17 Yeşilay Türkiye Kupasında takım halinde Türkiye şampiyonluğunu kazandı. Turnuva 17-25 Haziran 2026 tarihlerinde düzenlendi.
Şampiyona sonuçları
Şahinbeyli sporcular farklı sıkletlerde elde ettikleri derecelerle takım puanlamasında üst sıralara çıkarak şampiyonluğu elde etti. Öne çıkan sonuçlar:
Yusuf Eren Koçak — 55 kg: Türkiye şampiyonu.
Efe Demircan — 92 kg: Türkiye ikincisi.
Mehmet Göçer — 48 kg: Türkiye üçüncüsü.
Taha Özboyacı — 71 kg: Türkiye üçüncüsü.
Mehmet Koca — 80 kg: Türkiye beşincisi.
Dünya şampiyonası için hak kazanma
55 kg'da şampiyon olan Yusuf Eren Koçak, elde ettiği başarıyla 27 Temmuz 2026 tarihinde Azerbaycan'ın Bakü kentinde düzenlenecek Dünya Güreş Şampiyonası'na katılma hakkı kazandı. Koçak, turnuvada Türkiye'yi, Gaziantep'i ve Şahinbey Belediye Spor Kulübü'nü temsil edecek.
Teşekkür ve destek
Sporcular, aldıkları derecelerden dolayı destekleri için Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu'na teşekkür etti ve başarıda verilen desteğin önemli payı olduğunu vurguladı.
ŞAHİNBEY BELEDİYE SPOR KULÜBÜ GÜREŞ TAKIMI, SİVAS’TA DÜZENLENEN U17 YEŞİLAY TÜRKİYE KUPASI’NDA ELDE ETTİĞİ DERECELERLE ÖNEMLİ BİR BAŞARIYA İMZA ATTI. TAKIM HALİNDE TÜRKİYE ŞAMPİYONU OLAN ŞAHİNBEYLİ GÜREŞÇİLER, HEM GAZİANTEP’İN HEM DE ŞAHİNBEY’İN GURURU OLDU.