Sağlık-Sen sosyal hizmet çalışanlarının sorunlarını masaya yatırdı
Ziyaret ve görüşmeler
Sağlık-Sen Şırnak Şubesi yönetimi, Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü’nde göreve başlayan yeni yöneticilere hayırlı olsun ziyaretinde bulundu. Heyet, Sağlık-Sen Şırnak Şube Başkanı Sabğatullah Anmal, yönetim kurulu üyeleri ve iş yeri temsilcilerinden oluştu.
Heyet, İl Müdür Yardımcısı Melike Tatar, ŞÖNİM Kuruluş Müdürü Ahmet Çağal ve Konukevi Kuruluş Müdürü Serdar Alpaya'yı ziyaret ederek yeni görevlerinin hayırlı olması dileklerini iletti.
Görüşülen konular
Ziyarette sendikal faaliyetler, Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü bünyesinde yürütülen çalışmalar ile hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik öneriler ele alındı. Sahada görev yapan sosyal hizmet çalışanlarının karşılaştığı sorunlar ve beklentiler yöneticilere iletilerek çözüm odaklı değerlendirmeler yapıldı.
Sabğatullah Anmal, sosyal hizmet çalışanlarının fedakarca görev yaptığını vurguladı ve kurulan güçlü iletişimin hizmet kalitesine katkı sağlayacağını belirtti. Anmal şu ifadeleri kullandı: "Yeni görevlerine başlayan kıymetli yöneticilerimize hayırlı olsun dileklerimizi ilettik. Bunun yanında sahada yaptığımız sendikal çalışmalar sırasında çalışanlarımızdan aldığımız talep, sorun ve beklentileri de kendileriyle paylaşarak istişare etme fırsatı bulduk. Ortak hedefimiz, sosyal hizmet çalışanlarımızın daha iyi şartlarda görev yapması ve vatandaşlarımıza sunulan hizmet kalitesinin daha da yükselmesidir. Misafirperverliklerinden dolayı değerli yöneticilerimize teşekkür ediyor, görevlerinde üstün başarılar diliyoruz."
Ziyaret, karşılıklı görüş alışverişinin ardından hatıra fotoğrafı çekilmesi ile sona erdi.
SAĞLIK-SEN ŞIRNAK ŞUBE BAŞKANI SABĞATULLAH ANMAL, AİLE VE SOSYAL HİZMETLER İL MÜDÜRLÜĞÜNDE GÖREVE BAŞLAYAN YENİ YÖNETİCİLERE HAYIRLI OLSUN ZİYARETİNDE BULUNDU.