Petrol City AVM’den 5. yıl kampanyası ve güneş enerjisi yatırımı
Kampanya ve çekiliş detayları
Batman’ın en büyük alışveriş ve yaşam merkezi Petrol City AVM, 5. yılını müşterilerine yönelik kapsamlı bir kampanya ile kutluyor. Merkez, aynı kampanya kapsamında iki otomobil hediye edecek; ziyaretçiler gün içinde yapılan bin 500 liralık alışveriş karşılığında bir çekiliş hakkı elde ediyor.
AVM Müdürü Alaattin Konuray Taşköprülü kampanyayı ve merkezin vizyonunu paylaştı. Taşköprülü, kampanyanın bölge için farklılık yarattığını belirterek, "Batman’ın en büyük AVM’si olan Petrol City’nin 5. yılını müşterilerimizle birlikte kutlamanın mutluluğunu yaşıyoruz. Bu kapsamda misafirlerimize yönelik iki araçlık dev bir kampanya etkinliği düzenledik. Gün içerisinde yapılan bin 500 liralık alışveriş karşılığında misafirlerimiz bir çekiliş hakkı elde ediyor. Bölgede aynı anda iki araba veren tek AVM olmanın gururunu yaşıyoruz." sözlerini kullandı.
Kampanya 28 Nisan tarihinde başladı ve toplam 6 ay sürecek. Çekiliş, 28 Ekim tarihinde, Milli Piyango yetkililerinin katılımıyla AVM’nin ortak alanında noter huzurunda gerçekleştirilecek ve talihliler araçlarına kavuşacak.
Güneş enerjisi yatırımı ve bölgesel etkileri
Petrol City AVM, aynı zamanda sürdürülebilir enerjiye yönelerek bölge ekonomisine katkı sunmayı hedefliyor. Taşköprülü, merkezin çevre dostu bir yaklaşım benimsediğini vurgulayarak, "Batman ve bölge ekonomisine katkı sağlayan bir yaşam merkezi olarak, yalnızca alışveriş ve sosyal alanlara değil, sürdürülebilir yatırımlara da büyük önem veriyoruz. Bu bağlamda Haziran ayının başlarında yaklaşık 7 MW’lık bir Güneş Enerji Santralini (GES) başarıyla devreye soktuk." dedi.
Bu iki eş zamanlı hamle; alışveriş merkezinin müşteri bağlılığını güçlendirmeyi, bölge ekonomisine canlılık kazandırmayı ve işletme giderlerinde uzun vadeli iyileştirmeler sağlamayı hedefliyor. GES yatırımı, merkezin enerji maliyetleri ve çevresel etkileri üzerinde olumlu bir etki oluşturma potansiyeli taşıyor.
Taşköprülü yatırım ve kampanyaya ilişkin kapanışta şu değerlendirmeyi yaptı: "Bir yandan ziyaretçilerimize araç kampanyamızla büyük bir heyecan yaşatırken, diğer yandan güneş enerjisi santralimizle çevreye ve geleceğe yatırım yapıyoruz. Şehrimize ve bölgeye değer katmaya kararlılıkla devam edeceğiz" ve tüm Batman halkını Petrol City AVM’ye davet etti.
BATMAN PETROL CİTY AVM MÜDÜRÜ ALAATTİN KONURAY TAŞKÖPRÜLÜ