Muratpaşa Turunç Masa Ekim Raporu
Turunç Masa, Muratpaşa Belediyesi’nin halkla ilişkiler ve yönetişim projesi olarak Ekim ayında yoğun bir hizmet performansı sergiledi. 7 gün 24 saat ulaşılabilen sistem, telefon, gezici ekipler, sosyal medya ve web kanalları üzerinden vatandaş taleplerini kayıt altına alıyor ve süreç takibini sağlıyor.
Ekim ayı verileri
Projeye ait çağrı merkezi hatları, Ekim ayında toplam 17 bin 548 kez çaldı. Bu aramalar arasından 10 bin 970 başvuru kayıt altına alındı ve çözüme ulaştırılmasıyla oluşan memnuniyet oranı %94,64 olarak kaydedildi. Proje 2014 yılında hayata geçirilmiş olup, çağrı merkezi numarası 444 80 07 olarak hizmet veriyor.
Başvuru yoğunluğu ve konu dağılımı
Başvuruların mahallelere göre dağılımında ilk sırayı nüfus yoğunluğu yüksek olan Güzeloba Mahallesi aldı; burada 940 başvuru kayda geçti. Bunu 647 başvuru ile Çağlayan Mahallesi ve 615 başvuru ile Şirinyalı Mahallesi takip etti.
Başvuruların hizmet konularına göre dağılımında Sağlık İşleri Müdürlüğü ilk sırada yer aldı. Evde bakım, hasta nakil ve veterinerlik hizmetleri için 2 bin 361 başvuru kaydedildi. Bunu Temizlik İşleri Müdürlüğü izledi; bahçe ve dal atığı temizliği, cadde-sokak süpürge temizliği ve yıkama, park temizliği, konteyner tamiri, yıkama ve boşaltma ile cami ve pazar yeri temizliği gibi hizmetler için 2 bin 235 başvuru kayda geçti.
ANTALYA’DA MURATPAŞA BELEDİYESİ’NİN HALKLA İLİŞKİLER VE YÖNETİŞİM PROJESİ TURUNÇ MASA, EKİM AYINDA 17 BİN 548 ÇAĞRIYA YANIT VERDİ