Muğla’da termometreler 45 dereceyi gördü
Muğla’nın Menteşe ilçesi, yaz mevsiminin en kavurucu günlerini yaşıyor. Bölgeyi etkisi altına alan yüksek sıcaklıklar nedeniyle kent merkezinde yaşam normal akışının dışında hareket ediyor.
sıcaklığın etkileri
Gün içinde merkezde kaydedilen 45 dereceye ulaşan hava sıcaklığı, mevsim normallerinin üzerine çıktı. Düşen nem oranı ile birleşen bu durum, hissedilen sıcaklığı artırarak vatandaşlar için bunaltıcı bir ortam oluşturdu.
Vatandaşlar çevredeki park ve gölge alanlara yönelirken, kent merkezindeki günlük faaliyetlerde yavaşlama gözlendi. Bölgedeki sıcaklığın gün boyu devam edeceği bildirildi.
MUĞLA'DA TERMOMETRELER 45 DERECEYİ GÖRDÜ