Muğla’da termometreler 45 dereceyi gördü

Muğla’nın Menteşe ilçesinde sıcaklık 45 dereceye ulaştı; düşen nem ve artan hava sıcaklığı günlük yaşamı olumsuz etkiledi.

Yayın Tarihi: 23.06.2026 14:11
Güncelleme Tarihi: 23.06.2026 14:15

Muğla’da termometreler 45 dereceyi gördü

Muğla’da termometreler 45 dereceyi gördü

Muğla’nın Menteşe ilçesi, yaz mevsiminin en kavurucu günlerini yaşıyor. Bölgeyi etkisi altına alan yüksek sıcaklıklar nedeniyle kent merkezinde yaşam normal akışının dışında hareket ediyor.

sıcaklığın etkileri

Gün içinde merkezde kaydedilen 45 dereceye ulaşan hava sıcaklığı, mevsim normallerinin üzerine çıktı. Düşen nem oranı ile birleşen bu durum, hissedilen sıcaklığı artırarak vatandaşlar için bunaltıcı bir ortam oluşturdu.

Vatandaşlar çevredeki park ve gölge alanlara yönelirken, kent merkezindeki günlük faaliyetlerde yavaşlama gözlendi. Bölgedeki sıcaklığın gün boyu devam edeceği bildirildi.

MUĞLA'DA TERMOMETRELER 45 DERECEYİ GÖRDÜ

MUĞLA'DA TERMOMETRELER 45 DERECEYİ GÖRDÜ

MUĞLA'DA TERMOMETRELER 45 DERECEYİ GÖRDÜ

Yazar
EDİTÖR

Mustafa Şahin

Adım Mustafa Şahin, 33 yaşındayım. İstanbul'da yaşıyorum. aksiyon.com.tr'de Gündem editörüyüm, uzmanlık alanım güvenlik ve savunma politikaları. Ciddi ve disiplinli biriyim. Okuyucularımıza derinlemesine analizler ve özel dosyalar hazırlamayı seviyorum.