MediaMarkt, Publicis Groupe ile Anlaştı
MediaMarktSaturn Grubu, tanınmış medya ajansı Publicis Groupe ile global medya iş birliği gerçekleştirdi.
Pazarlama Dönüşümüne Yeni Bir Adım
Yapılan açıklamalara göre, MediaMarkt, Türkiye dahil tüm faaliyet gösterdiği bölgelerde medya planlama ve satın alma süreçlerini tek çatı altında topluyor. Bu anlaşma, şirketin "deneyim elektroniği" alanında yeniden konumlanma sürecinin bir parçası olarak öne çıkıyor.
Global İletişim Kampanyası
Ekim 2022'de başlatılan "MediaMarkt'la Tam Zamanı! (Let's Go!)" sloganlı kampanya, tüm ülkelerde eş zamanlı olarak hayata geçirildi. Bu dönüşüm, MediaMarkt'ın pazarlama stratejilerinde yenilikçi bir yaklaşım sergilemesine olanak tanıdı.
Media Planlama ve Satın Alma Sinerjisi
MediaMarktSaturn Grubu, yaklaşık 8 ay süren bir yarışma sürecinin ardından Publicis Groupe ile bir araya geldi. Bu iş birliği sayesinde, konvansiyonel ve dijital medya stratejileri optimize edilecek ve veri destekli kişiselleştirilmiş iletişim yöntemleri geliştirilecektir.
Verimlilik Artışı ve İletişim Stratejileri
Yeni veri tabanlı platform sayesinde MediaMarktSaturn, medya bütçesinin daha etkili bir şekilde kullanılmasını ve kampanya performanslarının sürekli olarak optimize edilmesini sağlayacak. Bu gelişme, MediaMarkt'ın Türkiye dahil 11 ülkede daha güçlü bir iletişim stratejisi oluşturmasına imkan tanıyacak.
MediaMarktSaturn Grubu'nun Pazarlama ve Ticaret Yönetim Kurulu Üyesi Michael Schuld, "Şimdi, medya alanında da bu vizyonu gerçekleştirmek ve mesajımızı en etkili şekilde müşterilerimize ulaştırmak adına bir sonraki adımı atıyoruz" şeklinde görüş belirtti.