Londra'da Bayraktar: COP31'e giderken enerji dönüşümü ve enerji güvenliği birlikte ilerlemeli

Bakan Alparslan Bayraktar, Londra'daki COP31-IEA toplantısında enerji dönüşümü ile enerji güvenliğinin eş zamanlı yürütülmesi gerektiğini ve Türkiye'nin iş birliğine hazır olduğunu vurguladı.

Londra'da üst düzey enerji dönüşümü diyaloğu Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Londra'da düzenlenen COP31-IEA Üst Düzey Enerji Dönüşümü Diyaloğu toplantısında konuştu. Toplantıya COP31 Başkanı ve Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum ile farklı ülkelerden bakanlar katıldı;…
Sonraki Haber