Kuşadası Belediyesi Arya Tesisleri'nde nakit uygulaması sona erdi
Kuşadası Belediyesi'nin öz iştiraklerinden biri olan Arya Tesisleri'nde nakit ödeme uygulaması sona erdi. Yeni düzenlemeyle birlikte tüm ödemeler kredi kartı, banka kartı ve temassız ödeme yöntemleriyle gerçekleştirilmeye başlandı.
yönetici açıklaması
Arya A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı Oğuzhan Turan, uygulamanın hem misafir memnuniyetini artıracağını hem de işletme sürecini daha verimli hale getireceğini belirterek, "Misafirlerimize daha hızlı, daha kaliteli ve daha güvenli hizmet sunabilmek amacıyla bu uygulamayı hayata geçirdik. Arya Tesisleri'nde artık tüm ödemeler kart ve temassız ödeme yöntemleriyle yapılabiliyor" dedi.
misafir deneyimi ve operasyon hızı
Turan, yeni sistem sayesinde kasalarda para üstü hazırlama, bozuk para bekleme ve nakit sayım gibi işlemlerin ortadan kalktığını ve bunun hizmet hızını önemli ölçüde artırdığını vurguladı. Misafirlerin kartları, cep telefonları veya akıllı saatleriyle saniyeler içinde ödeme yapabildiğini, böylece hem zamandan tasarruf sağlandığını hem de daha konforlu bir ödeme deneyimi sunulduğunu ifade etti.
güvenlik ve mali şeffaflık
Yönetim Kurulu Başkanı Turan, nakitsiz ödeme sisteminin güvenlik açısından avantaj sağladığını, tesislerde yüksek miktarda nakit bulundurulmasının önüne geçildiğini ve buna bağlı risklerin azaldığını belirtti. Elektronik ödeme sistemlerinin işlemleri dijital ortamda kayıt altına aldığını vurgulayarak, "Bu sayede hem muhasebe süreçleri daha sağlıklı yürütülüyor hem de denetim ve raporlama işlemleri kolaylaşıyor. Gelirler anlık olarak takip edilebiliyor" dedi.
personel verimliliği ve operasyonel kolaylıklar
Turan, nakit sayımı, kasa kapama, para taşıma ve bankaya yatırma gibi işlemlerin sona ermesiyle personelin misafir memnuniyetine ve hizmet kalitesine daha fazla zaman ayırabildiğini; nakit işlemlerden kaynaklanan eksik veya fazla para çıkması gibi hata risklerinin de ortadan kalktığını belirtti. Muhasebe ve finans yönetiminde operasyonel yükün azaldığını, "Gün sonu kasa işlemleri ve nakit yönetimi süreçlerinin sona ermesiyle işletme kaynaklarımızı daha verimli kullanma imkanı elde ettik" sözleriyle açıkladı.
Açıklamasının sonunda misafirlerin anlayış ve desteği için teşekkür eden Oğuzhan Turan, "Arya olarak hedefimiz her zaman daha güvenli, daha şeffaf ve daha kaliteli hizmet sunmak. Hayata geçirdiğimiz bu uygulama da bu hedef doğrultusunda atılmış önemli bir adımdır" dedi.
ARYA A.Ş YÖNETİM KURULU BAŞKANI OĞUZHAN TURAN