İzmir'de Güzellik Salonu Sahibi İddialara Göre 'Kar Payı' Vaadiyle Müşterilerden Para Toplayıp Ortadan Kayboldu

İzmir Konak Güzelyalı'da bir güzellik salonu sahibi, sosyal medya kampanyalarıyla müşterilerden 'kar payı' ve referans karşılığı para/altın toplayıp ortadan kaybolmakla suçlanıyor.

Yayın Tarihi: 04.11.2025 16:14
Güncelleme Tarihi: 04.11.2025 16:14

İzmir'de Güzellik Salonu Sahibi İddialara Göre 'Kar Payı' Vaadiyle Müşterilerden Para Toplayıp Ortadan Kayboldu

İzmir'de güzellik salonu sahibi iddialara göre müşterilerden para toplayıp ortadan kayboldu

İzmir Konak Güzelyalı Mahallesi'nde yaklaşık 5 yıldır faaliyet gösteren bir güzellik salonunun sahibi E.Ö.'nün, sosyal medya üzerinden düzenlediği düşük fiyat kampanyaları ve 'kar payı' vaadiyle müşterilerden ve çevredeki esnaftan para topladıktan sonra ortadan kaybolduğu iddia edildi. Salona randevu saatinde gelen müşteriler kapıların kapalı ve içeriğin boş olduğunu görünce polise giderek şikayetçi oldu.

Olayın seyri

İddialara göre E.Ö., sosyal medya hesapları üzerinden piyasa fiyatlarının altında kampanyalarla yeni müşteri çekti. Zamanla bazı müşterilere ve çevresindekilere 'kar payı' veya yeni müşteri getirme karşılığında çeyrek, yarım ya da gram altın verileceği teklifinde bulundu. Kısa sürede yüzlerce kişiye ulaşan salon sahibi, yeni şube açma bahanesiyle tadilat görüntüleri paylaştı. Ardından mevcut iş yerindeki cihazların çıkarıldığı, tabelaların söküldüğü ve salonun boş bırakıldığı belirtildi. Olay günü birçok kişiye aynı saatte randevu verildiği, randevuya gelenlerin kapının kapalı olduğunu görünce dolandırıldıklarını fark ettiği aktarıldı.

Müşteri ifadeleri

Serden Yasa (44) yaklaşık 5 bin TL dolandırıldığını söyledi. Yasa, lazer seanslarına geldiğini, yeni dükkânın 3 Kasım'da açılacağı bilgisini aldıklarını, ortaklık teklifi yapıldığını ve salon sahibinin zaman zaman sağlık gerekçeleriyle destek istediğini belirtti. Yasa, sosyal medyada yapılan paylaşımlar ve verilen vaatler nedeniyle çok sayıda kişinin mağdur olduğunu ifade etti.

Nurullah Yok (42)

Pınar Araz (35)

Şikayetler ve dikkat çeken yöntem

Şaşkınlık yaşayan müşteriler ve çevre sakinleri durumu polis merkezine bildirerek E.Ö. hakkında şikayette bulundu. Olayda öne çıkan yöntemler arasında sosyal medya üzerinden düşük fiyat kampanyaları, referans karşılığı altın vaadi ve yeni şube tadilatı göstererek varlıkları taşıma gibi uygulamalar yer alıyor. Çok sayıda kişinin aynı randevuya yönlendirilmesi ve paket ücretlerinin karşılığının verilmemesi mağdur sayısını artırdı.

Şu an için iddialar şikayetçi ifadelerine dayanmakta olup resmi soruşturma ve yetkili makamların açıklamaları bekleniyor.

İZMİR’DE BİR GÜZELLİK SALONU SAHİBİNİN, MÜŞTERİLERDEN VE ÇEVREDEKİ ESNAFTAN PARA TOPLAYARAK...

İZMİR’DE BİR GÜZELLİK SALONU SAHİBİNİN, MÜŞTERİLERDEN VE ÇEVREDEKİ ESNAFTAN PARA TOPLAYARAK ORTADAN KAYBOLDUĞU ÖNE SÜRÜLDÜ. DÜKKANIN KAPALI VE BOŞ OLDUĞUNU FARK EDEN MÜŞTERİLER İLE ALACAKLILAR, DURUMU POLİSE BİLDİREREK ŞİKAYETÇİ OLDU.

İZMİR’DE BİR GÜZELLİK SALONU SAHİBİNİN, MÜŞTERİLERDEN VE ÇEVREDEKİ ESNAFTAN PARA TOPLAYARAK...

Yazar
EDİTÖR

Aksiyon Haber Ajansı