Hisarcık’ta köylerin altyapı ve hizmet ihtiyaçları değerlendirildi
Encümen toplantısında öncelikler konuşuldu
Kütahya'nın Hisarcık ilçesinde, Köylere Hizmet Götürme Birliği encümen toplantısı yapıldı. Toplantı, Kaymakam Erkan Atam başkanlığında gerçekleştirildi.
Toplantıda köylerin altyapı, yol, içme suyu ve diğer öncelikli ihtiyaçları ele alındı. Ayrıca devam eden çalışmalar değerlendirildi ve planlanan yatırımlar hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.
Vatandaşların yaşam kalitesini artırmaya yönelik projeler masaya yatırılarak, bu konularla ilgili gerekli kararlar alındı.
Kaymakam Erkan Atam, toplantıda alınan kararların ilçe ve köyler için hayırlı olmasını temenni etti.
HİSARCIK’TA KÖYLERİN İHTİYAÇLARI DEĞERLENDİRİLDİ