Fenerbahçe hazırlıklarını Topuk Yaylası'nda sürdürüyor
Fenerbahçe, Topuk Yaylası Tesisleri'nde yapılan ikinci antrenmanla sezon hazırlıklarını sürdürdü; Oğuz Çetin toplantıya katıldı, İsmail Kartal yönetiminde saha çalışmaları yapıldı.
Fenerbahçe hazırlıklarını Topuk Yaylası'nda sürdürüyorAntrenman öncesi toplantıFenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesislerinde yaptığı günün ikinci antrenmanıyla devam ettirdi. Antrenman öncesinde takımla bir araya gelen Futbol Direktörü Oğuz Çetin, teknik ekip ve futbolcularla kısa bir toplantı gerçekleştirdi. Çetin, toplantının ardından…