Fenerbahçe hazırlıklarını Topuk Yaylası'nda sürdürüyor
Antrenman öncesi toplantı
Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesislerinde yaptığı günün ikinci antrenmanıyla devam ettirdi. Antrenman öncesinde takımla bir araya gelen Futbol Direktörü Oğuz Çetin, teknik ekip ve futbolcularla kısa bir toplantı gerçekleştirdi. Çetin, toplantının ardından antrenmanın bir bölümünü saha kenarından takip etti.
Çalışma içeriği ve uygulamalar
Teknik Direktör İsmail Kartal yönetiminde salonda gerçekleştirilen core çalışmasının ardından oyuncular sahada ısınma, çabukluk ve koordinasyon hareketleri yaptı. Antrenmanın ana bölümünde futbolcular iki gruba ayrılarak dar alanda 5’e 2 top kapma ve pas çalışması gerçekleştirdi. İdman, yine dar alanda yapılan hücum oyunlarıyla noktaladı.
Programın devamı
Fenerbahçe hazırlıklarına yarın yapacağı antrenmanla devam edecek.
FENERBAHÇE, YENİ SEZON HAZIRLIKLARINI TOPUK YAYLASI TESİSLERİ'NDE YAPTIĞI GÜNÜN İKİNCİ ANTRENMANIYLA SÜRDÜRDÜ.