Eskişehir'de trafik sıkışıklığını beklemeyen motosiklet sürücüsü kaldırımdan devam etti

Eskişehir Odunpazarı'nda bir motosiklet sürücüsü, Mustafa Kemal Atatürk Caddesi'ndeki trafik sıkışıklığını beklemeyerek kaldırımdan ilerledi; hareket araç içinden kaydedildi.

Yayın Tarihi: 23.06.2026 11:08
Güncelleme Tarihi: 23.06.2026 11:11

Eskişehir'de trafik sıkışıklığını beklemeyen motosiklet sürücüsü kaldırımdan devam etti

Eskişehir'de trafik sıkışıklığını beklemeyen motosiklet sürücüsü kaldırımdan devam etti

Odunpazarı, Mustafa Kemal Atatürk Caddesi

Eskişehir'de caddedeki yoğun trafiği beklemek istemeyen bir motosiklet sürücüsü, kaldırıma çıkarak yoluna devam etti.

Olay, Odunpazarı ilçesi Mustafa Kemal Atatürk Caddesi üzerinde yaşandı. Sürücü, trafikte beklememek için yaya güzergahını kullanarak bir süre ilerledi; hareket araç içinden kaydedildi.

Sürücünün kaldırımdan ilerlemesi sonrası bir süre sonra bölgede gözden kaybolduğu görüldü.

Bu tür davranışlar, yaya güvenliği açısından risk oluşturabilir ve trafik düzenlemelerine aykırı sayılabilir. Kaldırımın yaya trafiği için ayrıldığı göz önüne alındığında, böyle hareketlerin özellikle yaya yoğunluğu olan noktalarda tehlike yaratabileceği değerlendirilebilir.

TRAFİĞİ BEKLEMEMEK İÇİN KALDIRIMDAN YOLUNA DEVAM ETTİ

TRAFİĞİ BEKLEMEMEK İÇİN KALDIRIMDAN YOLUNA DEVAM ETTİ

TRAFİĞİ BEKLEMEMEK İÇİN KALDIRIMDAN YOLUNA DEVAM ETTİ

Yazar
EDİTÖR

Hüseyin Aydın

Ben Hüseyin Aydın, 34 yaşındayım, İstanbul'dayım. aksiyon.com.tr'nin Gündem ekibinde adliye ve hukuk muhabiriyim. Karmaşık dava dosyalarını alıp, herkesin anlayacağı şekilde sadeleştirmek benim işim. Detaylara çok önem veririm, titiz çalışırım.