Eskişehir'de trafik sıkışıklığını beklemeyen motosiklet sürücüsü kaldırımdan devam etti
Odunpazarı, Mustafa Kemal Atatürk Caddesi
Eskişehir'de caddedeki yoğun trafiği beklemek istemeyen bir motosiklet sürücüsü, kaldırıma çıkarak yoluna devam etti.
Olay, Odunpazarı ilçesi Mustafa Kemal Atatürk Caddesi üzerinde yaşandı. Sürücü, trafikte beklememek için yaya güzergahını kullanarak bir süre ilerledi; hareket araç içinden kaydedildi.
Sürücünün kaldırımdan ilerlemesi sonrası bir süre sonra bölgede gözden kaybolduğu görüldü.
Bu tür davranışlar, yaya güvenliği açısından risk oluşturabilir ve trafik düzenlemelerine aykırı sayılabilir. Kaldırımın yaya trafiği için ayrıldığı göz önüne alındığında, böyle hareketlerin özellikle yaya yoğunluğu olan noktalarda tehlike yaratabileceği değerlendirilebilir.
TRAFİĞİ BEKLEMEMEK İÇİN KALDIRIMDAN YOLUNA DEVAM ETTİ