Eskişehir'de başarılı acil sağlık ekiplerine teşekkür belgesi verildi
Eskişehir İl Ambulans Servisi Başhekimliği'nin Mayıs ayı değerlendirme toplantısında, doğum vakasındaki başarılı müdahale nedeniyle iki ASHİ ekibine teşekkür belgesi verildi.
Eskişehir'de başarılı acil sağlık ekiplerine teşekkür belgesi verildiEskişehir İl Ambulans Servisi Başhekimliği tarafından düzenlenen Mayıs Ayı Değerlendirme Toplantısı, 22-23 Haziran 2026 tarihlerinde il genelindeki Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonları (ASHİ) ve Sağlık Komuta Kontrol Merkezi birimlerinin katılımıyla gerçekleştirildi. Toplantıda kent genelinde…