Gönülden Sesler Korosundan 'Hatıralarda Kalan Ezgiler' konseri
Gönülden Sesler Korosu, Mersin Büyükşehir Belediyesi Emekli Evi üyelerinden oluşan topluluk, Hatıralarda Kalan Ezgiler adlı konser programıyla sanatseverlerle buluştu. Etkinlik, Kongre ve Sergi Sarayı'nda düzenlendi ve Türk Sanat Müziği'nin sevilen eserleriyle hafızalarda yer eden bir akşam yaşandı.
Konser ve repertuvar
Koro Şefi Zeynep Özel yönetimindeki konserde "Nice sevdi nice yandı nice aldandı", "Şarkılar yazdım sana", "Yine bir sızı var içimde" ve "Yanıyor mu yeşil köşkün lambası" gibi Türk Sanat Müziği repertuvarının unutulmaz eserleri seslendirildi.
Teşekkür ve plaket töreni
Konserin ilk bölümünün ardından geceye katkı sunan isimlere çiçek ve teşekkür belgeleri takdim edildi. Mersin Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Hamit Mert Avcı, koristlerden Müzeyyen Hasbay'a çiçek ve teşekkür belgesi sundu. Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanı Engin Yıldırım ise Koro Şefi Zeynep Özel'e çiçek ve plaket takdim etti.
Belediye yetkililerinin mesajı ve koro şefinin değerlendirmesi
Konser öncesinde konuşan Başkan Vekili Hamit Mert Avcı, Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Vahap Seçer'in selamlarını ileterek emeklilere yönelik sosyal belediyecilik hizmetlerinin artarak devam edeceğini belirtti ve koroda emeği geçenlere teşekkür etti.
Zeynep Özel, ekim ayından bu yana süren konser hazırlıklarını hatırlatarak, "Hem çalışıyor hem eğleniyoruz. Aylar süren emeğimizi böyle güzel bir seyirciyle paylaşmak bizim için çok keyif vericiydi. İzleyicilerimiz şarkılarımıza eşlik etti, bu da bizi çok mutlu etti" diye konuştu.
Seyirci değerlendirmesi
Konseri izleyen vatandaşlar organizasyondan duydukları memnuniyeti ifade ederek Mersin Büyükşehir Belediyesi'nin kültür ve sanat etkinliklerinin sürmesini talep etti.
MERSİN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BÜNYESİNDE FAALİYET GÖSTEREN EMEKLİ EVİ ÜYELERİNDEN OLUŞAN GÖNÜLDEN SESLER KOROSU, 'HATIRALARDA KALAN EZGİLER' KONSERİNDE TÜRK SANAT MÜZİĞİNİN SEVİLEN ESERLERİNİ SESLENDİREREK SANATSEVERLERE UNUTULMAZ BİR GECE YAŞATTI.