Elazığ'da meyve ağaçlarında bereket dönemi

Elazığ’da geçen yılki 'yüzyılın don olayı' sonrası bu yıl mevsim normallerindeki yağışlarla meyve bahçelerinde yüksek verim ve rekolte bekleniyor.

Elazığ'da meyve ağaçlarında bereket dönemiMevsim normalleri bahçelerde olumlu etkilediElazığ'da geçen yıl tüm Türkiye'yi etkileyen 'yüzyılın don olayı', meyve ağaçlarında ağır hasara ve bahçelerde ürün kaybına yol açmıştı. Bu yıl ise kış ve bahar aylarında gerçekleşen yağışlar ile hava sıcaklıklarının mevsim…
Sonraki Haber