Düzce'nin meşhur ürünleri Ankara'ya taşındı
Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü, AK Parti Genel Merkezi'nde düzenlenen 180. Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'na katıldı. Toplantı kapsamında Düzce Belediyesi tarafından açılan stantta kentin öne çıkan ürünleri katılımcıların beğenisine sunuldu.
Stand ve sunulan ürünler
Toplantı salonu önünde kurulan stantta Düzce'nin simgesi haline gelen Düzce simidi, kendine özgü aromasıyla bilinen tütün kolonyası ve bölgenin önemli tarım ürünlerinden biri olan Düzce fındığı ziyaretçilere ikram edildi. Başta 81 ilin il başkanları ve bakanlar olmak üzere toplantıya katılan çok sayıda davetli, Düzce'ye özgü ürünlere ilgi gösterdi.
Dr. Faruk Özlü konuya ilişkin olarak, "AK Parti Genel Merkezimizde 180. Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'nda Düzce'mizin meşhur simidini, tütün kolonyasını ve fındığımızı ikram etmenin mutluluğunu yaşadık. Tüm il başkanlarımız ve bakanlarımızla bir araya geldiğimiz bu güzel buluşmada, Düzce'nin lezzetini ve bereketini Ankara'ya taşıdık. Düzce'mizi çok seviyoruz" ifadelerini kullandı.
Tanıtımın yerel ekonomi ve görünürlük açısından önemi
Bu tür sunumlar, kentin gastronomi ve tarım ögelerinin geniş kitlelere ulaşması açısından önemli rol oynuyor. Yerel ürünlerin başkentte tanıtılması hem üreticilere doğrudan görünürlük kazandırıyor hem de Düzce'nin marka değerine katkı sağlıyor. Belediye standı, hem ikram hem de tanıtım amacıyla kentin özgün tatlarını toplantı katılımcılarına aktarmış oldu.
DÜZCE BELEDİYE BAŞKANI DR. FARUK ÖZLÜ, AK PARTİ GENEL MERKEZİ’NDE GERÇEKLEŞTİRİLEN 180. GENİŞLETİLMİŞ İL BAŞKANLARI TOPLANTISI’NA KATILDI. TOPLANTI KAPSAMINDA DÜZCE BELEDİYESİ TARAFINDAN AÇILAN STANTTA, KENTİN MEŞHUR ÜRÜNLERİ KATILIMCILARIN BEĞENİSİNE SUNULDU.