Denizli Büyükşehir U-10 Ligi sona erdi
Denizli Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen ve geleceğin futbolcularını bir araya getiren U-10 Futbol Ligi, hafta sonu oynanan final müsabakalarının ardından gerçekleştirilen ödül töreniyle tamamlandı. Dört ay süren organizasyonun sonunda şampiyonluk kupasını Tuna Aras Spor kaldırdı.
Lig organizasyonu ve katılım
Denizli Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanlığı tarafından organize edilen lig, 14 Mart tarihinde başladı. Turnuvada 24 takım yer aldı ve toplamda 480’i aşkın minik sporcu forma giydi. Organizasyon kapsamında toplam 120 karşılaşma oynandı.
Maçlar, play-off ve finale yükselenler
Turnuva boyunca katılımcılar sadece futbol yetenekleriyle değil, sergiledikleri centilmenlik, dostluk ve fair-play anlayışıyla da öne çıktı. Çamlık FK ve Kaptanspor gruplarını lider tamamlayarak doğrudan yarı finale yükseldi. Kartalgücü, Tuna Aras Spor, Orka Spor ve Demirsoy Spor ise play-off maçlarıyla çeyrek final bileti aldı. Hafta sonu oynanan yarı final, üçüncülük ve final karşılaşmaları sonucunda sıralama belirlendi.
Dereceler ve ödül töreni
Organizasyonda sıralama şu şekilde oluştu: 1. Tuna Aras Spor, 2. Kaptanspor, 3. Çamlık FK ve 4. Orka Spor. Dereceye giren takımlara kupa ve madalyaları, Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanı Ayşe Sarıkaya ile protokol üyeleri tarafından takdim edildi.
Ödül töreninin ardından sahada renkli görüntüler oluştu; kupalarını kaldıran minik sporcular, teknik ekipler ve aileler hatıra fotoğrafları çekti. Turnuva, sporun birleştirici gücünü yansıtan ve organizasyonun vurguladığı kazanan dostluk oldu mesajıyla tamamlandı.
DENİZLİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ TARAFINDAN DÜZENLENEN VE GELECEĞİN FUTBOLCULARINI AYNI SAHADA BULUŞTURAN U-10 FUTBOL LİGİ, HAFTA SONU OYNANAN FİNAL MÜSABAKALARININ ARDINDAN GERÇEKLEŞTİRİLEN COŞKULU ÖDÜL TÖRENİYLE SONA ERDİ. DÖRT AY SÜREN FUTBOL ŞÖLENİNİN SONUNDA ŞAMPİYONLUK KUPASINI TUNA ARAS SPOR KALDIRDI.