Bursa'nın İnegöl ilçesinde kemer ve ıstakalarla kavga
Olay ve müdahale
İnegöl ilçesinde iki grup arasında çıkan kavga, dün saat 20.00 sıralarında Cumhuriyet Mahallesi Gazi Atatürk Caddesi üzerinde meydana geldi.
Tartışma henüz belirlenemeyen bir nedenle başladı ve kısa sürede büyüyerek kavgaya dönüştü. Taraflar arası arbede sırasında tekme, yumruk ile birlikte kemer ve okey ıstakaları kullanıldı.
Çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine polis ekipleri sevk edildi. Caddeye gelen ekipler, kavgaya karışan şahısları ayırarak olayın daha da büyümesini engelledi.
Yaşananlar bir vatandaş tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedildi. Görüntülerde tarafların kemer ve cadde üzerindeki kıraathaneden alınan ıstakalarla birbirlerine saldırdığı anlar yer aldı.
İNEGÖL İLÇESİNDE İKİ GRUP ARASINDA ÇIKAN KAVGA, CEP TELEFONU KAMERASINA YANSIDI.