Bilecik'te öğrencilere trafik eğitimi verildi

Bilecik'in Bozüyük ilçesinde jandarma ve asayiş ekiplerinin katılımıyla 82 öğrenciye emniyet kemeri, karşıdan geçme ve servis kuralları eğitimi verildi.

Yayın Tarihi: 27.06.2026 10:19
Güncelleme Tarihi: 27.06.2026 10:19

Bilecik'te öğrencilere trafik eğitimi verildi

Bilecik'te öğrencilere trafik eğitimi verildi

Jandarma ekipleri okulda bilgilendirme yaptı

Edinilen bilgilere göre, Bilecik İl Jandarma Komutanlığı'na bağlı Bozüyük İlçe Jandarma Komutanlığı 7. Trafik Tim Komutanlığı, asayiş ekipleri ve kadın astsubayın katılımıyla Bozüyük Devlet Hastanesi Anaokulu'nda eğitim programı düzenlendi.

Program kapsamında 82 öğrenciye yönelik olarak emniyet kemeri kullanımı ve önemi, karşıdan karşıya geçme kuralları ile okul servislerine inme ve binme kuralları hakkında bilgilendirme yapıldı.

Eğitim sonunda öğrencilere çeşitli materyaller dağıtıldı ve uygulamalı anlatımlarla kuralların pekiştirilmesine çalışıldı.

Eğitimin amacı, öğrencilerin trafik güvenliği farkındalığını artırmak ve günlük hayatta alacakları basit önlemlerle riskleri azaltmalarına katkı sağlamaktır.

BİLECİK'TE ÖĞRENCİLERE TRAFİK EĞİTİMİ VERİLDİ

BİLECİK'TE ÖĞRENCİLERE TRAFİK EĞİTİMİ VERİLDİ

BİLECİK'TE ÖĞRENCİLERE TRAFİK EĞİTİMİ VERİLDİ

Yazar
EDİTÖR

Mustafa Şahin

Adım Mustafa Şahin, 33 yaşındayım. İstanbul'da yaşıyorum. aksiyon.com.tr'de Gündem editörüyüm, uzmanlık alanım güvenlik ve savunma politikaları. Ciddi ve disiplinli biriyim. Okuyucularımıza derinlemesine analizler ve özel dosyalar hazırlamayı seviyorum.