Bellona, Brand Week İstanbul 2025’te Destekleyen Sponsor Oldu

Bellona, 12-14 Kasım Haliç Kongre Merkezi'nde düzenlenen Brand Week İstanbul 2025'te destekleyen sponsor olarak sahne ve konuşmacı alanlarının koltuk sponsoru oldu.

Yayın Tarihi: 17.11.2025 16:04
Güncelleme Tarihi: 17.11.2025 16:04

Bellona, Brand Week İstanbul 2025’te Destekleyen Sponsor Oldu

Bellona, Brand Week İstanbul 2025’te Destekleyen Sponsor Oldu

Türkiye’nin önde gelen mobilya markalarından Bellona, Brand Week İstanbul 2025’e destekleyen sponsor olarak katıldı. Etkinlik boyunca markanın seçkin koltuk takımları, sahneler ve konuşmacı alanlarında kullanılarak katılımcılara yüksek düzeyde konfor ve estetik sundu.

Sponsorluk Detayları

12-14 Kasım tarihlerinde Haliç Kongre Merkezinde gerçekleşen Brand Week İstanbul 2025, yerli ve yabancı binlerce sektör profesyonelini ağırladı. Bellona, etkinlik süresince sahnelerde ve konuşmacılara ayrılan özel alanlarda kullanılan koltuk takımlarının sponsoru olarak marka imajını doğrudan katılımcı deneyimiyle ilişkilendirdi.

Marka Vizyonu ve Katkı

Bellona’nın etkinlikte yer alması, markanın modern tasarım anlayışı ve ergonomik ürün yaklaşımını iletişim ve pazarlama profesyonellerine taşıdı. Bu tür sponsorluklar, görsel görünürlük sağlamanın ötesinde; ürünlerin fonksiyonelliğinin, estetiğinin ve kullanım konforunun doğrudan deneyimlenmesine imkân vererek marka güvenini pekiştiriyor.

Bellona’dan Açıklama

Bellona Pazarlama Direktörü Volkan Yücedağ; sponsorlukla ilgili yaptıkları açıklamada şu ifadeleri kullandı:

"Brand Week İstanbul gibi uluslararası ölçekte önemli bir etkinlikte yer almak, markamızın tasarım ve üretim gücünü göstermek açısından büyük değer taşıyor. Markaların geleceğe yön verdiği bu özel haftada, ilham dolu fikirlerin rahat bir ortamda filizlenmesine katkı sağlamaktan mutluluk duyuyoruz. Konforu, estetiği ve kaliteyi yaşam alanlarının her anına taşıma hedefimizi, bu etkinlikte konuklarla birebir deneyimleme fırsatı bulmuş olduk."

İleriye Dönük Adımlar

Bellona, sektör etkinliklerindeki varlığını sürdürerek hedef kitlesiyle doğrudan temas kurmayı ve tasarım odaklı ürünlerini geniş kitlelerle buluşturmayı amaçlıyor. Markanın Brand Week İstanbul 2025’teki sponsorluk rolü, pazarlama iletişimi açısından deneyimsel pazarlama uygulamalarına örnek teşkil etti.

Bellona, sektörün gelişimine katkı sağlayan etkinliklerde yer almaya ve tüketicilere ilham veren tasarımlar sunmaya devam ediyor.

TÜRKİYE’NİN LİDER MOBİLYA MARKALARINDAN BELLONA; YARATICILIĞIN, İLHAMIN, İLETİŞİMİN VE PAZARLAMA...

TÜRKİYE’NİN LİDER MOBİLYA MARKALARINDAN BELLONA; YARATICILIĞIN, İLHAMIN, İLETİŞİMİN VE PAZARLAMA DÜNYASININ EN ÖNEMLİ BULUŞMALARINDAN BİRİ OLAN BRAND WEEK İSTANBUL 2025’TE DESTEKLEYEN SPONSOR OLARAK YERİNİ ALDI. BU KAPSAMDA BELLONA, ETKİNLİK BOYUNCA SAHNELERDE VE KONUŞMACILARA İÇİN HAZIRLANAN ÖZEL ALANLARDA KULLANILAN KOLTUK TAKIMI VE OTURMA GRUPLARININ SPONSORU OLARAK KONUKLARA ÜST DÜZEY KONFORU, ESTETİĞİ VE ZARAFETİ BİRARADA SUNDU.

TÜRKİYE’NİN LİDER MOBİLYA MARKALARINDAN BELLONA; YARATICILIĞIN, İLHAMIN, İLETİŞİMİN VE PAZARLAMA...

Yazar
EDİTÖR

Hüseyin Aydın

Ben Hüseyin Aydın, 34 yaşındayım, İstanbul'dayım. aksiyon.com.tr'nin Gündem ekibinde adliye ve hukuk muhabiriyim. Karmaşık dava dosyalarını alıp, herkesin anlayacağı şekilde sadeleştirmek benim işim. Detaylara çok önem veririm, titiz çalışırım.