Başkan Gençay: 'daha güvenli ve konforlu yollar için çalışmalarımızı sürdürüyoruz'
Didim Belediyesi, kent genelinde yürüttüğü yol yapım, bakım ve düzenleme çalışmalarıyla ulaşım altyapısını güçlendirmeyi sürdürüyor. Planlı çalışmalar ile mahallelerin ihtiyaçlarına kalıcı çözümler üretilmesi amaçlanıyor.
Başkan Gençay şunları söyledi: "Daha güvenli ve konforlu yollar için çalışmalarımızı sürdürüyoruz".
çalışmaların kapsamı
İlçe genelinde bozulan yollarda bakım ve onarım uygulanırken, ihtiyaç duyulan bölgelerde yeni yol düzenlemeleri hayata geçiriliyor. Eş zamanlı yürütülen uygulamalarla ulaşım altyapısının güçlendirilmesi hedefleniyor.
beklenen sonuçlar
Program dahilinde hedeflenen; trafik akışının düzenlenmesi, halkın günlük yaşamının kolaylaştırılması ve altyapının mevsim şartlarına karşı daha dayanıklı hale getirilmesidir. Çalışmalar mahallelerin önceliklerine göre planlanıyor ve kalıcı çözümler üretilmesine odaklanılıyor.
DİDİM BELEDİYESİ, KENT GENELİNDE YÜRÜTTÜĞÜ YOL YAPIM, BAKIM VE DÜZENLEME ÇALIŞMALARIYLA ULAŞIM ALTYAPISINI GÜÇLENDİRMEYİ SÜRDÜRÜYOR.