Başkan Gençay: 'daha güvenli ve konforlu yollar için çalışmalarımızı sürdürüyoruz'

Didim Belediyesi, kent genelinde yürüttüğü yol yapım ve bakım çalışmalarıyla ulaşım altyapısını güçlendiriyor; hedef daha güvenli, konforlu ve dayanıklı yollar.

Yayın Tarihi: 24.06.2026 16:49
Güncelleme Tarihi: 24.06.2026 16:53

Başkan Gençay: 'daha güvenli ve konforlu yollar için çalışmalarımızı sürdürüyoruz'

Başkan Gençay: 'daha güvenli ve konforlu yollar için çalışmalarımızı sürdürüyoruz'

Didim Belediyesi, kent genelinde yürüttüğü yol yapım, bakım ve düzenleme çalışmalarıyla ulaşım altyapısını güçlendirmeyi sürdürüyor. Planlı çalışmalar ile mahallelerin ihtiyaçlarına kalıcı çözümler üretilmesi amaçlanıyor.

Başkan Gençay şunları söyledi: "Daha güvenli ve konforlu yollar için çalışmalarımızı sürdürüyoruz".

çalışmaların kapsamı

İlçe genelinde bozulan yollarda bakım ve onarım uygulanırken, ihtiyaç duyulan bölgelerde yeni yol düzenlemeleri hayata geçiriliyor. Eş zamanlı yürütülen uygulamalarla ulaşım altyapısının güçlendirilmesi hedefleniyor.

beklenen sonuçlar

Program dahilinde hedeflenen; trafik akışının düzenlenmesi, halkın günlük yaşamının kolaylaştırılması ve altyapının mevsim şartlarına karşı daha dayanıklı hale getirilmesidir. Çalışmalar mahallelerin önceliklerine göre planlanıyor ve kalıcı çözümler üretilmesine odaklanılıyor.

DİDİM BELEDİYESİ, KENT GENELİNDE YÜRÜTTÜĞÜ YOL YAPIM, BAKIM VE DÜZENLEME ÇALIŞMALARIYLA ULAŞIM...

DİDİM BELEDİYESİ, KENT GENELİNDE YÜRÜTTÜĞÜ YOL YAPIM, BAKIM VE DÜZENLEME ÇALIŞMALARIYLA ULAŞIM ALTYAPISINI GÜÇLENDİRMEYİ SÜRDÜRÜYOR.

DİDİM BELEDİYESİ, KENT GENELİNDE YÜRÜTTÜĞÜ YOL YAPIM, BAKIM VE DÜZENLEME ÇALIŞMALARIYLA ULAŞIM...

Yazar
EDİTÖR

Elif Çelik

Selam! Ben Elif Çelik, 22 yaşındayım ve Bursa'dan bağlanıyorum. aksiyon.com.tr Gündem ekibinin en genciyim, yeni mezun oldum. Enerjim süper! Sosyal medya trendleri, sokak röportajları ve gençliğin nabzını tutan konular bende. Bu işe bayılıyorum!