Başhekim Kuyrukluyıldız: paylaşılan sevincin en güzel haline tanıklık ettik

Prof. Dr. Ufuk Kuyrukluyıldız, mezuniyet töreninde öğrencinin ailesiyle paylaştığı sevinci, samimi selamlaşma ve sohbetlerin değerini vurguladı.

Başhekim Kuyrukluyıldız: paylaşılan sevincin en güzel haline tanıklık ettikErzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Mengücek Gazi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Ufuk Kuyrukluyıldız, mezuniyet töreninde yaşadığı anlamlı bir anıya ilişkin değerlendirmede bulundu.Kuyrukluyıldız'ın gözlemiKuyrukluyıldız, törende bir öğrencinin mezuniyet sevincini ailesiyle paylaşmasının…
Sonraki Haber