Başhekim Kuyrukluyıldız: paylaşılan sevincin en güzel haline tanıklık ettik
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Mengücek Gazi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Ufuk Kuyrukluyıldız, mezuniyet töreninde yaşadığı anlamlı bir anıya ilişkin değerlendirmede bulundu.
Kuyrukluyıldız'ın gözlemi
Kuyrukluyıldız, törende bir öğrencinin mezuniyet sevincini ailesiyle paylaşmasının kendisi için ayrı bir mutluluk kaynağı olduğunu belirtti. İçten bir selam, hal hatır sorma ve samimi bir tebessüm gibi küçük görünen davranışların bile insan hayatında derin etkiler bıraktığını ifade etti.
Başhekim, bu tür anların hem bireysel hem de toplumsal bağları güçlendirdiğini vurgulayarak, törenin en anlamlı misafirleri olarak nitelendirdiği ailelere ziyaretleri ve samimi sohbetleri dolayısıyla teşekkür etti.
Paylaşımın değeri
Kuyrukluyıldız, paylaşılan sevincin mutluluğu artırdığını belirterek, sağlık ve eğitim ortamlarında görülen bu tür samimi paylaşımların mesleki yaşamı da zenginleştirdiğine dikkat çekti. "Paylaşılan sevincin en güzel haline tanıklık ettik" sözleriyle konuşmasını özetledi.
ERZİNCAN BİNALİ YILDIRIM ÜNİVERSİTESİ MENGÜCEK GAZİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ BAŞHEKİMİ PROF. DR. UFUK KUYRUKLUYILDIZ, MEZUNİYET TÖRENİNDE YAŞADIĞI ANLAMLI BİR ANIYA İLİŞKİN DEĞERLENDİRMEDE BULUNDU