DOLAR
42,69 0%
EURO
50,15 0%
ALTIN
5.897,7 0,01%
BITCOIN
3.852.697,98 0,03%

Bakan Şimşek, Küresel Ödül Sahibi VİMER'i Ziyaret Etti

Bakan Şimşek, VİMER'i Küresel En İyi Performans Gösterenler Ödülleri'ndeki başarılarından dolayı ziyaret etti.

Yayın Tarihi: 19.06.2025 09:33
Güncelleme Tarihi: 19.06.2025 09:37

Bakan Şimşek, Küresel Ödül Sahibi VİMER'i Ziyaret Etti

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, bu yıl 20'ncisi düzenlenen Küresel En İyi Performans Gösterenler Ödülleri'nin bölgesel finalinde, En İyi Kamu Hizmeti kategorisinde ikincilik ödülüne layık görülen Vergi İletişim Merkezine (VİMER) ziyarette bulundu.

Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre, Şimşek, ödül dolayısıyla VİMER'i ziyaret etti. Ziyarete, Bakan yardımcıları İsmail İlhan Hatipoğlu ve Zekeriya Kaya da katıldı. Şimşek, burada, Gelir İdaresi Başkanı Bekir Bayrakdar ile VİMER'in çalışmaları hakkında detaylı bilgi aldı ve merkez çalışanlarını tebrik etti.

VİMER, çağrı merkezi ve müşteri deneyimi alanında faaliyet gösteren dünyanın en büyük profesyonel topluluklarından biri olan Contact Center World tarafından gerçekleştirilen bu ödül programına 83 ülkeden 2 bin 500'den fazla başvuru yapılmıştı. Avrupa, Orta Doğu ve Afrika Bölgesel Finali'nde gümüş madalya ile ödüllendirilen VİMER, Aralık 2025’te Yunanistan'ın Atina şehrinde yapılacak Dünya Çağrı Merkezleri Yarışması'na katılmaya hak kazandı.

2007 yılında kurulan VİMER, mükelleflere telefonla vergi mevzuatı konusunda danışmanlık hizmeti vermeye başladı ve o zamandan beri vergi kayıp kaçağı ihbar bildirimleri, borç sorgulama gibi hizmetler ekleyerek mükellef odaklı kaliteli hizmet sunma anlayışıyla devam ediyor. Ayrıca, gelir vergisi beyan döneminde 60 yaş ve üstü, engelli veya hasta mükelleflerin beyannamelerinin ikametlerinde alınması için randevu talebi oluşturulmasına olanak sağlıyor. VİMER, Dijital Vergi Asistanı (GİBİ) uygulaması aracılığıyla gelen soruları yanıtlarken, yapay zeka destekli çağrı cevaplama hizmeti ile de vergi dairesi iş ve işlemlerine yönelik aktüel çalışmalar sürdürmektedir.

Contact Center World, sektörün gelişimi için küresel ölçekte katkı sağlarken, her yıl düzenlenen bu ödüller, çağrı merkezi ve müşteri deneyimindeki en iyi uygulamaları teşvik etmekte ve uluslararası arenada tanıtma amacı taşımaktadır.

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, bu yıl 20'ncisi düzenlenen "Küresel En İyi Performans...

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, bu yıl 20'ncisi düzenlenen "Küresel En İyi Performans Gösterenler Ödülleri"nin bölgesel finalinde, "En İyi Kamu Hizmeti" kategorisinde ikincilik ödülüne layık görülen Vergi İletişim Merkezine (VİMER) ziyarette bulundu.

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, bu yıl 20'ncisi düzenlenen "Küresel En İyi Performans...

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, bu yıl 20'ncisi düzenlenen "Küresel En İyi Performans Gösterenler Ödülleri"nin bölgesel finalinde, "En İyi Kamu Hizmeti" kategorisinde ikincilik ödülüne layık görülen Vergi İletişim Merkezine (VİMER) ziyarette bulundu.

Yazar
EDİTÖR

Aksiyon Haber Ajansı