Bakan Kurum, Londra’da enerji dönüşümü diyaloğu toplantısı’na katıldı
COP31 Başkanı Murat Kurum, Londra’daki Enerji Dönüşümü Diyaloğu’nda 2035’e kadar elektrifikasyonda yüzde 35 hedefine destek, uygulama ve finansman adaleti vurgusu yaptı.
Bakan Kurum, Londra’da enerji dönüşümü diyaloğu toplantısı’na katıldıCOP31 Başkanı ve Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Londra İklim Eylemi Haftası kapsamında gerçekleştirilen Enerji Dönüşümü Diyaloğu İkinci Toplantısı’na katıldı. Toplantı, COP31 Başkanlığı ile Uluslararası Enerji Ajansı (IEA) ortaklığında düzenlendi…