Aydın Büyükşehir Belediyesi'nin açık hava sinema etkinlikleri sürüyor
Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından her gün farklı ilçelerde gerçekleştirilen Açık Hava Sineması etkinlikleri, vatandaşlardan yoğun ilgi görüyor.
Nazilli gösterimi ve 'Aile Arasında' filmi
Nazilli Atatürk Parkı'nda düzenlenen gösterimde Türk sinemasının sevilen yapımlarından 'Aile Arasında' Nazillililer ile buluştu.
Atatürk Parkı'nın doğal atmosferinde gerçekleştirilen etkinlikte vatandaşlar, yaz akşamının keyfini açık havada sinema izleyerek çıkardı. Her yaştan vatandaşın yoğun katılım gösterdiği etkinlikte aileler ve çocuklar unutulmaz bir akşam yaşadı.
Gösterim öncesinde vatandaşlara çeşitli ikramlarda bulunulurken, etkinlik alanında renkli görüntüler oluştu.
Birlikte film izlemenin mutluluğunu yaşayan Nazillililer, kültür ve sanat etkinliklerinden duydukları memnuniyeti dile getirerek Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu'na teşekkür etti.
AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ TARAFINDAN HER GÜN FARKLI İLÇELERDE GERÇEKLEŞTİRİLEN AÇIK HAVA SİNEMASI ETKİNLİKLERİ, VATANDAŞLARDAN YOĞUN İLGİ GÖRÜYOR. ETKİNLİKLER KAPSAMINDA NAZİLLİ ATATÜRK PARKI’NDA DÜZENLENEN SİNEMA GÖSTERİMİNDE TÜRK SİNEMASININ SEVİLEN YAPIMLARINDAN "AİLE ARASINDA" FİLMİ NAZİLLİLİLER İLE BULUŞTU.