Avcılar TEM Otoyolu'nda otomobil alev aldı
İstanbul Avcılar'da, akşam saatlerinde TEM Otoyolu Edirne istikametinde seyir halindeki bir otomobilde bilinmeyen nedenle duman ve ardından alev çıktığı bildirildi. Durumu fark eden sürücü aracı sağ şeride park ederek araçtan indi.
Müdahale
Olayın bildirilmesi üzerine bölgeye itfaiye, polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Yangın kısa süre içinde yol kenarındaki ağaçlık alana sıçradı.
İtfaiye ekiplerinin çalışmasıyla yangın kontrol altına alınarak söndürüldü. Yangın sonucunda otomobil kullanılamaz hale geldi.
Durumun özeti
Olayda söndürme çalışmaları itfaiye tarafından tamamlandı; yetkililerin olay yerindeki müdahalesiyle yangın kontrol altına alındı ve araç hasar gördü.
Avcılar TEM Otoyolu’nda alev alev yanan otomobil kullanılamaz hale geldi