Ağrı’da 300 bin çilek fidesi üreticilerle buluştu

Ağrı’da 100 çiftçiye 300 bin çilek fidesi ve üretim ekipmanları dağıtıldı; proje yüzde 75 hibe ile uygulanıyor.

Ağrı’da 300 bin çilek fidesi üreticilerle buluştuProje ve dağıtımAğrı Valiliği koordinasyonunda yürütülen Çilek Yetiştiriciliği Projesi kapsamında, tarımsal üretimin çeşitlendirilmesi ve çiftçilerin gelir kaynaklarının artırılması hedefiyle dağıtım töreni düzenlendi. Proje, il genelinde çilek üretimini yaygınlaştırmayı ve katma değeri yüksek tarımsal ürün…
Sonraki Haber