DOLAR
42,69 0,01%
EURO
50,18 -0,11%
ALTIN
5.918,46 -0,35%
BITCOIN
3.662.677,66 3,24%

Adana'da 'Adana'nın İmaj Değerine Yolculuk' Söyleşisi Gerçekleştirildi

Adana'da, kentin imajını güçlendirmeyi amaçlayan bir söyleşi yapıldı. Etkinlik, medya ile kamu iletişimini yeniden inşa etmeyi hedefliyor.

Yayın Tarihi: 18.06.2025 15:09
Güncelleme Tarihi: 18.06.2025 17:11

Adana'da 'Adana'nın İmaj Değerine Yolculuk' Söyleşisi Gerçekleştirildi

Adana'da 'Adana'nın İmaj Değerine Yolculuk' Söyleşisi

Adana'da "Doğru tanıtım, marka şehir, gastronomisinden tarihine tüm potansiyeliyle Adana'nın imaj değerine yolculuk" konulu söyleşi düzenlendi. Bu etkinlik, Adana Valiliği tarafından yürütülen "Adana'nın İmajı: Doğru İletişim, Etik Habercilik ve Dezenformasyonla Mücadele Projesi" kapsamında, Müze Kompleksi'nde gerçekleştirildi.

Adana Valiliği Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Müdürlüğü proje sorumlusu Nilay Altunay Eskimez, açılışta şehrin son yıllarda basının olumsuz içeriklerle anıldığını belirtti. Eskimez, "Amacımız, Adana'nın marka değerini güçlendirmek ve medya ile kamu arasında güven temelli bir iletişim kurmaktır." dedi.

Etik Gazeteciliğin Önemi

Çukurova Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Cafer Esendemir, UNESCO'nun gastronomi alanındaki "Yaratıcı Şehirler Ağı"na dahil edilmesini bekledikleri Adana'da, etik kurallara dayalı gazeteciliğin önemine vurgu yaptı.

Etkinliği takip eden söyleşide, Adana Valisi Yavuz Selim Köşger ve gazeteci Fulya Öztürk konuk olarak hazır bulundu. Vali Köşger, şehirlerin kamuoyundaki algılarının önemine dikkat çekerek, "Adana, sıcak kanlı insanlarıyla harika bir imaja sahip, ancak bu potansiyel yeterince tanınmıyor" ifadelerini kullandı.

Gastronomi Şehri Unvanı

Köşger, Adana'nın "gastronomi şehri" unvanını hak ettiğini belirtirken, "Bunu almak için özel bir gayret gösteriyoruz. Paris aşamasını geçtik, Semerkand'da nihai değerlendirme yapılacak." dedi. Vali, geri kalanların sorumluluk alması gerektiğini vurguladı.

Gazeteci Fulya Öztürk, Adana'daki olumlu imaj değişikliğine dikkat çekerken, "Algıların kurbanı oluyoruz. Bu algıları pozitife dönüştürmemiz lazım." şeklinde konuştu.

Panel ve Gelecek Etkinlikler

Söyleşinin ardından, "Adana'nın İmajı: Doğru İletişim, Etik Habercilik ve Dezenformasyonla Mücadele Projesi" kapsamında Çukurova Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Muzaffer Sümbül ile Adana Valiliği Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü personeli Seray Yıkılmaz Ası katılımıyla bir panel düzenlendi. Panelde, hikaye anlatıcılığı, Adana'nın güvenli ve yaşanabilir bir şehir imajının güçlenmesi gibi konular ele alındı.

Proje çerçevesinde, 20 Haziran'a kadar gazetecilik etik kurallarından Adana'nın kültürel potansiyellerinin tanıtılmasına kadar bir dizi etkinlik yapılacak.

Adana'da, "Doğru tanıtım, marka şehir, gastronomisinden tarihine tüm potansiyeliyle Adana'nın imaj...

Adana'da, "Doğru tanıtım, marka şehir, gastronomisinden tarihine tüm potansiyeliyle Adana'nın imaj değerine yolculuk" söyleşisi gerçekleştirildi.

Adana'da, "Doğru tanıtım, marka şehir, gastronomisinden tarihine tüm potansiyeliyle Adana'nın imaj...

Adana'da, "Doğru tanıtım, marka şehir, gastronomisinden tarihine tüm potansiyeliyle Adana'nın imaj değerine yolculuk" söyleşisi gerçekleştirildi.

Yazar
EDİTÖR

Aksiyon Haber Ajansı