Zehirli engerek yılanını eliyle yakalayıp boynuna doladı
Solhan, Bingöl
Bingöl'ün Solhan ilçesinde yaşayan Yakup Koçak, havaların ısınmasıyla birlikte ortaya çıkan ve bir ısırığı insanı öldürmeye yeten engerek yılanını eliyle yakaladı. Koçak, yılanı boynuna doladıktan sonra görüntülerde soğukkanlı tavırlar sergiledi.
Görüntü sırasında Koçak, vatandaşlara uyarıda bulundu: "sakın benim yaptığımı yapmayın". Koçak, yılanın tehlikesini vurgulamak için de, yöresel ifadesiyle, "Bir ısırığı tahtalı köye gönderir" dedi.
Koçak, bir süre elinde tuttuğu yılanı daha sonra yeniden doğaya bıraktı ve uyarısını sürdürdü.
Zehirli engerek yılanını yakalayıp boynuna doladı: "Benim yaptığımı yapmayın"