Yunusemreli judocular Hatay’da madalya kazanıp Kocaeli’deki Avrupa judo kupasına hak kazandı
şampiyona sonuçları
Yunusemre Belediyesporlu judocular, Hatay’da düzenlenen Yeşilay Yıldızlar Türkiye Judo Şampiyonası’nda dikkat çeken bir performans sergiledi. Takım, organizasyonda 1 altın ve 1 bronz madalya kazanırken, toplam 5 sporcu elde ettikleri derecelerle 11-12 Temmuz’da Kocaeli’de yapılacak Yıldızlar Avrupa Judo Kupası’na katılma hakkı elde etti.
48 kiloda yarışan Zeynep Meşe, rakiplerini geride bırakarak Türkiye şampiyonu oldu ve altın madalyaya ulaştı. 40 kiloda mindere çıkan Elif Şanıer ise turnuvayı Türkiye üçüncüsü olarak tamamlayıp bronz madalya kazandı.
Yunusemre Belediyespor’un diğer dereceye giren sporcuları Rabia Tekin (40 kg), Azra Karan (36 kg) ve Oğuzhan Uygun (46 kg) oldu; bu sporcular turnuvayı Türkiye yedincisi olarak tamamladı.
kulüp başkanının açıklaması
Kulüp Başkanı Bülent Kanik, sporcuları ve teknik ekibi tebrik ederek şu ifadeleri kullandı: "Judo branşımız son yıllarda elde ettiği madalyalarla kulübümüzün yüz akı olmaya devam ediyor. Sporcularımız bir kez daha yüzümüzü güldürdü. Bu başarıları bizlere desteğini esirgemeyen Yunusemre Belediye Başkanımız Semih Balaban’a armağan ediyoruz".
YUNUSEMRE BELEDİYESPORLU JUDOCULAR, HATAY'DA DÜZENLENEN YEŞİLAY YILDIZLAR TÜRKİYE JUDO ŞAMPİYONASI'NDA 1 ALTIN VE 1 BRONZ MADALYA KAZANIRKEN, TOPLAM 5 SPORCU ELDE ETTİĞİ DERECELERLE 11-12 TEMMUZ'DA KOCAELİ'DE YAPILACAK YILDIZLAR AVRUPA JUDO KUPASI'NA KATILMA HAKKI ELDE ETTİ.