Yozgat’ta kayıp vatandaş bulundu

Yozgat'ın Akdağmadeni ilçesinde mantar toplamak için çıkan 85 yaşındaki İ.K., jandarma ve AFAD ekiplerinin çalışmasıyla ormanlık alanda sağ olarak bulundu.

Yayın Tarihi: 23.06.2026 17:35
Güncelleme Tarihi: 23.06.2026 17:39

Yozgat’ta kayıp vatandaş bulundu

Yozgat’ta kayıp vatandaş bulundu

Yozgat’ın Akdağmadeni ilçesine bağlı Davutlu köyünde yaşayan 85 yaşındaki İ.K., dün sabah saat 11.00 sularında evinden mantar toplamak üzere çıktıktan sonra kayboldu. Bir süre haber alınamaması üzerine yakınları yetkililerden yardım istedi.

Arama çalışması

İhbarın ardından jandarma ve AFAD ekipleri bölgeye intikal etti ve köy çevresi ile arazide kapsamlı arama başlattı. Ekiplerin yürüttüğü aramalarda, yaşlı vatandaş evinden yaklaşık 3 kilometre uzaklıktaki ormanlık alanda bulundu.

Son durum

Bulunan İ.K.'nin sağlık durumunun iyi olduğu bildirildi. İ.K., ekipler tarafından kontrol edildikten sonra ailesine sağ salim teslim edildi.

YOZGAT’IN AKDAĞMADENİ İLÇESİNDE KAYIP OLARAK ARANAN VATANDAŞ SAĞ OLARAK BULUNDU.

YOZGAT’IN AKDAĞMADENİ İLÇESİNDE KAYIP OLARAK ARANAN VATANDAŞ SAĞ OLARAK BULUNDU.

YOZGAT’IN AKDAĞMADENİ İLÇESİNDE KAYIP OLARAK ARANAN VATANDAŞ SAĞ OLARAK BULUNDU.

Yazar
EDİTÖR

Ayşe Yıldız

Ben Ayşe Yıldız, 29 yaşındayım. aksiyon.com.tr'nin başkent muhabiriyim. Tahmin edeceğiniz gibi Ankara'da yaşıyorum. Bürokrasi ve diplomasi trafiğini takip ediyorum. Bağlantılarım güçlüdür, resmi dili iyi bilirim ve kulis bilgilerini ilk ben alırım.