Yıldırım Beyazıt Şafakspor ligden ihraç edildi
Kurul toplantısı ve karar
Kayseri Futbol İl Disiplin Kurulu bugün Mustafa Kükürtçü başkanlığında toplandı. Toplantıda hakem, gözlemci ve saha komiserleri raporları incelendi ve karara bağlandı.
Kurul tarafından yapılan açıklamada, Yıldırım Beyazıt Şafakspor Kulübü hakkında, FDT madde 24/ç hükmü gereğince ligden ihraç edilmesine karar verildiği belirtildi.
Açıklamada ayrıca kulübün 2026-2027 sezonunda 2. Amatör Küme’ye alınmamasına karar verildiği ve bu kararın sezonun tamamlanmasının ardından uygulamaya konduğu ifade edildi.
KAYSERİ FUTBOL İL DİSİPLİN KURULU, YILDIRIM BEYAZIT ŞAFAKSPOR KULÜBÜNÜ LİGDEN İHRAÇ ETTİ.