Yıldırım Belediyesi sahipsiz sokak hayvanları tedavi merkezi öğrencileri ağırladı
Yıldırım Belediyesi Sahipsiz Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi ve Doğal Yaşam Alanı, Orhan Kara İlkokulu öğrencilerini ağırladı. Merkez, sahipsiz sokak hayvanlarına yönelik tedavi ve bakım hizmetlerini yürütürken aynı zamanda toplumda farkındalık oluşturacak etkinliklere de ev sahipliği yapıyor.
Ziyaretin içeriği
Öğrenciler, merkezde hayvanların tedavi ve bakım gördüğü alanları gezdi ve merkez çalışanlarından yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı. Çocuklar, sahipsiz sokak hayvanlarıyla yakından ilgilenerek onlara sevgi ve şefkatle yaklaşmanın önemini yerinde öğrendi.
Belediye başkanının açıklaması
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz ziyarete ilişkin şu değerlendirmeyi yaptı: "Burası sadece sahipsiz sokak hayvanlarının sağlığına kavuştuğu bir yer değil, aynı zamanda onlar için güvenli bir yuva ve merhametin adresidir. Çocuklarımızın doğaya ve tüm canlılara karşı duyarlı bireyler olarak yetişmesini önemsiyoruz. Evlatlarımızı, Sahipsiz Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi ve Doğal Yaşam Alanımızda ağırlayarak hem öğretici hem de farkındalık oluşturan bir etkinliğe imza attık. Çocuklarımız, merhametin büyük bir sorumluluk olduğunu yerinde hissederek öğrendi. Yıldırım’ı sadece binalarıyla, yollarıyla değil; insanıyla, doğasıyla ve tüm canlılarıyla yaşanabilir bir şehir haline getirmek için çalışıyoruz".
Merkezde düzenlenen bu tür eğitim ve tanıtım etkinlikleri, hem hayvanların refahına yönelik çalışmaların görünür olmasını sağlayıp hem de genç nesillerde merhamet ve sorumluluk bilinci oluşturmayı hedefliyor.
YILDIRIM BELEDİYESİ SAHİP SOKAK HAYVANLARI TEDAVİ MERKEZİ VE DOĞAL YAŞAM ALANI, ORHAN KARA İLKOKULU ÖĞRENCİLERİNİ AĞIRLADI.