Yaza merhaba konserleri Didim'de: Kolpa sahne aldı

Aydın Büyükşehir'in 'Yaza Merhaba Konserleri' Didim'de sürdü; Kolpa Didim Atatürk Kültür Merkezi'nde sahne aldı. Sonraki durak Tekstil Park, 30 Haziran 21.30.

Yaza merhaba konserleri Didim'de: Kolpa sahne aldı Aydın Büyükşehir etkinlikleri ilçe ilçe sürüyor Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu öncülüğünde düzenlenen "Yaza Merhaba Konserleri" devam ediyor. Nazilli'de gerçekleştirilen ilk etkinliğin ardından konserler, yoğun katılımın sağlandığı bir programla Didim'e taşındı. Sevilen…
Sonraki Haber